۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۶۱۶۷۴۷
تولیت مدرسه علمیه مشکات:

تقویت تفکر بسیجی و روحیه جهادی در کشور لازمه خدمت رسانی به مردم است

تقویت تفکر بسیجی و روحیه جهادی در کشور لازمه خدمت رسانی به مردم است
حجت الاسلام قاسمیان تقویت تفکر بسیجی و روحیه جهادی را در خدمت رسانی به مردم لازم و ضروری دانست و گفت: اردوهای جهادی، فضای خودسازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسمیان تولیت مدرسه علمیه مشکات، عصر چهارشنبه در گردهمایی بزرگ جهادگران بسیجی و مردمی در مصلی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: فضای حاکم بر اردوهای جهادی، فضای خودسازی است.

وی افزود: ما جهادگران انقلابی مدعی هستیم که بسیاری از مناطق کشور را بهتر از برخی مسؤولان می شناسیم و این ادعا گزافه گویی نیست زیرا گاهی اوقات یک گروه جهادی قریب به 15 سال در یک منطقه به مردم خدمت رسانی می کند و نسبت به آن مردم و منطقه شناخت کامل پیدا می کند.

حجت الاسلام قاسمیان ادامه داد: ما گروه های جهادی مدعی هستیم بهترین مشاوره ها را همین گروه ها انجام می دهند؛ این جهادگران هستند که مشکلات مردم را درک و به رفع آن اقدام می کنند در حالی که برخی از مسؤولان چنین نیستند.

تولیت مدرسه علمیه مشکات با بیان اینکه فعالیت های جهادی تنها در عرصه سازندگی نیست، گفت: برای مثال امروز جهاد پزشکی از جهادهای بسیار جدی قلمداد می شود همجتین جهادهای بین المللی، جهادهای بسترهای آی تی، جهادهای اشتغال زایی، جهادهای قانون گذاری و قانون شناسی، جهادهای طلبگی و دانشجویی، جهادهای توانمند سازی، جهادهای شناخت و رفع آسیب های اجتماعی از جمله جهادهایی است که وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما امروزه نیازمند تقویت تفکر بسیجی و جهادی در کشور هستیم، ابراز کرد: امروز اردوهای جهادی توانسته اند بسیاری از تفکرات و تیپ های مختلف را به خود جذب کنند؛ امید و شادی که جهادگران در مناطق مختلف کشور ایجاد می کنند با هیچ قیمتی قابل قیمت گذاری نیست.

حجت الاسلام قاسمیان ادامه داد: این خدمت رسانی کاری است که خود مردم با عشق و علاقه انجام می دهند، جهادگران هرگز به دنبال پست و مقام و ساختارهای زائد نیستند.

تولیت مدرسه علمیه مشکات در پایان خاطرنشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب بعد از دیدار دل جهادگران را بسیار خوشحال کرد و با این پیام می توان گفت  افق دیگری برای فعالیت جهادگران گشوده شد./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات