۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۱۶۷۸۳
حجت الاسلام موسوی:

عید غدیر عامل وحدت مسلمانان است

عید غدیر عامل وحدت مسلمانان است
حجت الاسلام موسوی گفت: هر چقدر که غدیر به مسلمانان و جهانیان معرفی شود به وحدت نزدیک‌تر خواهیم شد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم بیان داشت: همه طلاب مؤثر مدرسه اعم از ائمه جماعات و مسؤولان تشکیلات مساجد در شهر‌ها و روستا‌های استان برای برگزاری جشن خیابانی غدیر ورود کردند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به راه اندازی دسته جات روز غدیر و جمع آوری کمک‌های مردمی برای اطعام روز غدیر گفت: گستره بزرگداشت روز عید غدیر در اماکنی که طلاب مدرسه به عنوان روحانی مستقر و طرح هجرت حضور دارند، با قوت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بنا به فرموده رهبری، غدیر عاملی در وحدت امت اسلام خواهد بود، عنوان داشت: هر چقدر که غدیر به مسلمانان و جهانیان معرفی شود به وحدت نزدیک‌تر خواهیم شد و هرگز مایه اختلاف و تفرقه نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه روز غدیر همچون روز عاشورا باید مورد اهتمام قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در این روز باید صله رحم، دید و بازدید و دادن هدیه صورت بگیرد؛ چنین روزی در روایات به عنوان عید الله الاکبر ذکر شده و اطعام در آن به مثابه اطعام ۱۲۴ هزار پیامبر است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به تأکید‌های علما و مراجع بر ضرورت پاسداشت و برگزای باشکوه جشن‌های عید غدیر اظهار داشت: طرح ضیافت علوی که امروزه در کشور فراگیر است از سوی طلاب مدرسه ولی عصر (عج) ترتیب داده شد./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات