۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۱۶۹۰۴

تقدیر از رسانه های فعال در پوشش اخبار نماز جمعه قم

تقدیر از رسانه های فعال در پوشش اخبار نماز جمعه قم
در مراسمی با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه قم از رسانه های فعال در پوشش اخبار نماز جمعه قم و مصلای قدس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از رسانه های فعال در پوشش اخبار نماز جمعه قم با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه قم و حجت الاسلام ولدان رییس نهاد نماز جمعه استان قم در حاشیه نماز جمعه امروز درمصلای قدس تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، آیت الله اعرافی در این برنامه با تجلیل از فعالیت های رسانه های استان قم، جایگاه رسانه ها را بسیار ویژه و تأثیرگذار خواند و تأکید کرد که رسانه های نظام اسلامی باید در خدمت مردم باشند و بر اساس ارزش های متعالی حرکت کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان با  بیان اینکه خبر رسانی در غرب بر پایه اصول غلط اداره می شود، شکستن هیمنه خبر رسانی غرب و اطلاع رسانی درست رسانه های اسلامی و انقلابی را یکی از وظایف اصلی رسانه های در شرایط امروز دانست.

وی ادامه داد: حتما باید به زبان های مختلف معارف الهی، اسلامی و انقلابی را به جهان منتقل کنیم، رسانه ها می توانند سوژه های درستی را انتخاب و برجسته کنند و پیرامون آن فرهنگ سازی داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که رسانه ها رسالت سنگین و مهمی بر عهده دارند، اظهار داشت: هر موضوع اجتماعی که مطرح می شود رسانه هم در آن نقش دارد، رهبر معظم انقلاب جلساتی برای معالجه آسیب های اجتماعی گذاشته اند و قطعا رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی و چگونگی جلوگیری از رشد آسیب ها تأثیرگذاری ویژه دارد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر، تندیس و تابلویی نفیس از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در پوشش اخبار نماز جمعه قم و اطلاع‌رسانی برنامه‌های مصلای قدس از جمله خبرگزاری رسا تقدیر شد.

محمد قمین
ارسال نظرات