۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۱۶۹۹۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

۵ شهریور، پایان مهلت نام نویسی علاقه‌مندان ورود به حوزه

۵ شهریور، پایان مهلت نام نویسی علاقه‌مندان ورود به حوزه
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه نام نویسی ویژه علاقه‌مندان ورود به حوزه از ۲۳ تیر آغاز شده است، گفت: این مهلت تا پنج شهریور به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: حوزه علمیه خواهران امسال نیز همچون سال های قبل در دو مقطع سطح دو و سه پذیرش طلبه دارد.

وی به برگزاری آزمون ورودی پذیرفته شدگان سطح سه اشاره کرد و افزود: آزمون برگزار شده و مصاحبه بین پذیرفته شدگان صورت گرفته است و نتایج نهایی پذیرفته شدگان در سطح سه در شهریور ماه اعلام می شود.

مهرابی به نحوه پذیرش طلاب جدیدالورود در سطح دو اشاره کرد و اظهار داشت: در این مقطع نیز آغاز نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران از 23 تیر ماه بوده و علاقه مندان می توانند تا پنج شهریور نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: خواهران علاقه مند به تحصیل در سطح دو مدارس علمیه استان لرستان می توانند به مدارس علمیه شهرستان ها و یا به آدرس اینترنتی whvc.ir مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: آزمون ورودی سطح دو نیز پس از پایان مهلت نام نویسی، در هفت شهریور برگزار می شود و بین پذیرفته شدگان در آزمون، مصاحبه ورودی گرفته می شود.

وی با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در سطح دو و سه در حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: مدارس سطح سه با توجه به ظرفیت هر مدرسه طلبه جذب می کنند و طلاب در رشته های تخصصی فقه و اصول، احکام و تفسیر علوم قرآنی در شهرستان های بروجرد، دورود و خرم آباد به تحصیل مشغول می شوند.

مهرابی عنوان کرد: طلبه های جدید الورود نیز بر مبنای کیفیت محوری و با توجه به ظرفیت مدارس علمیه پذیرش خواهند شد و با توجه به اینکه مراحل پذیرش تمام نشده است نمی توان آمار دقیقی اعلام کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات