۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۱۷۰۱۰

برگزاری راهپیمایی ویژه روز غدیر در روستا‌های خرمشهر

برگزاری راهپیمایی ویژه روز غدیر در روستا‌های خرمشهر
حجت الاسلام حیدری از برگزاری راهپیمایی ویژه روز غدیر در روستا‌های شهرستان خرمشهر خبر داد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدرسه از عید قربان تا عید غدیر برنامه‌هایی را اجرا کرده است، عنوان داشت: ستاد غدیر شهرستان در مناطق محروم و روستایی فعالیت‌های مرتبط با عید غدیر را با یاری طلاب و روحانیت مدارس خرمشهر اجرایی می‌کند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر بیان داشت: طلاب با حضور در روستاها، فعالیت‌های تبلیغی از قبیل مولودخوانی و سخنرانی را بدون هیچ چشمداشتی و فقط به عشق مولا علی (ع) انجام می‌دهند.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به همکاری خیران در بزرگداشت جشن‌های ویژه غدیر گفت: خیران در حد توان خود البسه نو و لوازم التحریر برای برخی خانواده‌های بی سرپرست تهیه کردند که در روز عید غدیر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ویژه روز غدیر در روستا‌های شهرستان خاطرنشان کرد: این راهپیمایی با توجه به فعالیت فرقه‌های ضاله در روستاها، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر اظهار داشت: تبیین واقعه غدیر، ذکر دلایل برتری علی (ع) بر سایر صحابه، علت تکمیل دین و اسلام با بیان امر ولایت از طریق عقلی و نقلی محور سخنرانی‌های طلاب مدرسه در روستا‌ها است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات