۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۱۷۱۳۶
رییس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی:

رسانه ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات مردم است

رسانه ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات مردم است
جاوید رسانه را ظرفیتی عظیم برای نهادینه سازی ارزش ها و تقویت فرهنگ دینی در جامعه خواند و گفت: رسانه بازوی توانمند دستگاه ها در رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناصرامیر جاوید، رییس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: رسانه ظرفیتی عظیم برای رفع مشکلات مردم است.

وی از رسانه به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم یاد کرد و افزود: رسانه با تعامل و برقراری رابطه با مردم و مسؤولان باید در مطالبه گری حق مردم و تلاش در جهت رفع مشکلات جامعه نقش آفرینی کند.

رییس روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به رسالت و وظایف روابط عمومی ها اشاره کرد و اظهار داشت: روایت مسؤولیت ها و وظایف از خود به خود، از خود به دیگری و از دیگری به خود امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید در تبیین رسالت تبلیغات اسلامی ایفای نقش کند، ادامه داد: تبیین ارزش ها و تقویت برنامه های فرهنگی نیازمند حمایت بوده و رسانه در این زمینه مؤثر است.

جاوید در ادامه با بیان اینکه حرف مردم، تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم اولویت کار تبلیغات اسلامی است، اظهار داشت: در انجام مسؤولیت ها رسانه بازوی توانمندی است.

وی افزود: حضور و فعالیت رسانه ظرفیتی مهم در زمینه معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به مردم  و ترویج و تبیین ارزش ها و فرهنگ دینی در جامعه است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات