۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۱۷۱۶۲
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی:

طلبگی رسالتی خطیر است + فیلم

طلبگی رسالتی خطیر است + فیلم
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طلبگی رسالتی خطیر است، گفت: جاذبه های دنیا نباید طلبه را از انجام رسالت واقعی اش که تبلیغ دین است غافل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی استاد حوزه علمیه، امروز در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: طلبه در دوران تحصیل هرگز نباید انگیزه خود را از طلبگی از دست بدهد.

وی با اشاره به تبلغات مسموم دشمن، ادامه داد: امروز دشمنان با تخریب چهره روحانیت درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند لذا طلبه نباید به سخنان کاذب دشمنان و فیلم هایی که با سوء قصد علیه روحانیت در فضای مجازی منتشر می شود توجه کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی طلبگی مایه افتخار و رسالتی خطیر است، ابراز کرد: طلاب باید به اینکه طلبه هستند و سربازی امام زمان(عج) را انجام می دهند افتخار کنند و با افتخار و اقتدار در این مسیر گام بردارند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات مغرضانه برخی افراد علیه حوزه های علمیه، علما و حتی رهبری، گفت: طلاب باید مانع گسترش این دروغ ها شوند و با صلابت و اقتدار در مقابل تبلیغات سوء دشمنان ایستادگی و مقاومت داشته باشند.

وی افزود: طلاب با انگیزه تمام بدون توجه به فضای مسموم فضای مجازی و شایعاتی که دشمنان آنان را ساخته و پرداخته اند تنها به انجام رسالت طلبگی که تبلیغ دین و نشر معارف اهل بیت(ع) است اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی سربازی امام زمان(عج) را در عصر کنونی که هجمه های دشمن اعتقادات مردم را نشانه گرفته بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: طلبه نباید مجذوب جاذبه های دنیوی شود و از اصل که رسیدن به اهداف الهی است غفلت کند.

استاد حوزه علمیه در پایان ادامه داد: مهمترین هدف دشمنان از نفوذ به حوزه ها دور ساختن طلاب و روحانیون از راه قرآن و اسلام است./813/پ210/ب1

تعداد بازدید : 7

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات