۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۱۷۲۶۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

زمین‌خواران حق گیلانیان را تضییع کرده‌اند

زمین‌خواران حق گیلانیان را تضییع کرده‌اند
حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به آسیب‌های زمین‌خواری در گیلان گفت: با این زمین‌خواران مبارزه جدی شود تا بیش از این به طبیعت و محیط‌ زیست خسارت وارد نشود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در نشست شورای اداری شهرستان رودبار در سالن مهمانسرای شرکت سیمان خزر لوشان اظهار کرد: خدمت به مردم بهترین بها و فرصت برای افراد بوده و باید نسبت به آن قدردان باشیم.

وی با اشاره به رشد کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ جا ایستایی نداشتیم و با سرعت در حال پیشرفت و توسعه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه در بخش منابع داخلی مشکلی نداریم، افزود: متأسفانه بسیاری از منابع جهت فرآوری به خارج ارسال می‌شود درحالی‌که در ایران اسلامی بهترین موشک‌ها ساخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه نباید روحیه ناامیدی را در بین مردم تزریق کنیم، تصریح کرد: بسیاری از انقلاب‌ها و مردم دنیا به انقلاب شکوهمند اسلامی و مردم ایران امید بستند لذا می‌طلبد نسبت به امیدبخشی در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه به رودبار به‌عنوان پیشانی استان گیلان توجه نشد، خاطرنشان کرد: چطور چای به‌عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان، سازمان دارد ولی محصول زیتون بی‌سازمان است؟ درحالی‌که زیتون رودبار در دنیا منحصربه‌فرد است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم ایجاد سازمان زیتون بیان کرد: بزرگ‌ترین بازار زیتون در رودبار وجود دارد و باید برای ساماندهی این محصول مهم و پرمصرف سازمانی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به احداث عوارضی در امامزاده هاشم گفت: شهروندان رودبار برای تردد در داخل استان خود عوارض می‌دهند و این خود اجحاف بزرگی برای مردم دیار زیتون است.

وی با تأکید بر توسعه بنگاه‌های کوچک تولیدی در شهرستان و استان افزود: در سال رونق تولید می‌طلبد نسبت به توسعه بنگاه‌های کوچک و بزرگ تولیدی در استان اقدام جدی صورت گرفته تا شاهد ایجاد زمینه اشتغال و کاهش بیکاری در استان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به آسیب‌های زمین‌خواری در گیلان خاطرنشان کرد: زمین‌خواران حق گیلانیان را تضییع کرده‌اند که باید با این زمین‌خواران مبارزه جدی شود تا بیش از این به طبیعت و محیط‌زیست خسارت وارد نشود.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با بیان اینکه مشکل آب شرب در کل استان وجود دارد، گفت: آب یکی از نیازهای اصلی انسان‌ها است و باید ضمن توجه به این مهم، با تقویت زیرساخت‌ها، مشکل آب شرب شهرستان و استان را حل کرد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات