۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۱۷۳۶۴
رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی:

هر نسلی در انقلاب اسلامی از نسل قبلی غدیری‌تر و علوی‌تر است

هر نسلی در انقلاب اسلامی از نسل قبلی غدیری‌تر و علوی‌تر است
امام جمعه پردیسان قم گفت: خبر غدیر تمدن ساز بوده و هر نسلی در انقلاب اسلامی از نسل قبلی غدیری‌تر و علوی‌تر است و غدیر حتی از عاشورا نیز مهم‌تر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی و امام جمعه پردیسان قم صبح امروز در جشن بزرگ عید سعید غدیرخم که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: غدیر مهم‌ترین خبر تاریخ زندگی پیامبراکرم(ص) بوده و باید غدیر بیش از پیش شناسانده شود.

وی با بیان اینکه غدیر باید اطلاع رسانی و تبیین شود، گفت: امام علی(ع) مظهر تجلی نیکی و خیر است و بهترین شیوه اطلاع رسانی نیز حج بوده که پیامبر در آن زمان بهترین اطلاع رسانی را انجام داده است.

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی افزود: پیامبراکرم(ص) برای دادن چنین خبر مهمی مردم را به حج دعوت کردند چرا که در حج از همه جهان حضور دارند و گوش‌ها شنوا است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تصریح کرد: امروز برخی که خود را خادم الحرمین می‌دانند در حج به امت‌ها خیانت می‌کنند و از حج به خوبی استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه باید خبرهای مهم در حج به گوش مسلمانان رسانده شود، ادامه داد: حج رسانه بین المللی اسلام بوده و امروز انقلاب اسلامی نیز انقلاب علوی است.

امام جمعه پردیسان قم خاطرنشان کرد: خبر غدیر تمدن ساز بوده و هر نسلی در انقلاب اسلامی از نسل قبلی غدیری‌تر و علوی‌تر است و غدیر حتی از عاشورا نیز مهم‌تر است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی اظهار کرد: غدیر برای دشمنان مایوس کننده است و کسانی که در جامعه‌ای حکومت می‌کنند باید از جنس رهبر و غدیر باشد نه اینکه عمر انسان را هدر دهند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات