۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۷۴۲۹
امام جمعه پلدختر:

مقاومت محوری شکست ناپذیر است

مقاومت محوری شکست ناپذیر است
امام جمعه پلدختر با اشاره به تأکید رهبری بر تبیین گفتمان محور مقاومت، گفت: مقاومت محوری شکست ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران به آزادی کشتی نفت کش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: با وجود کارشکنی های آمریکا و دادگاه محلی جبل الطارق تشکیل دادند تا جلوی آزادی کشتی نفت کش ایرانی را بگیرند،  اما به این نتیجه رسیدند کشتی جمهوری اسلامی باید آزاد شود.

وی افزود: امروز کشی نفت کش ما از تنگه جبل الطارق آزاد و به راه خود ادامه داد ولی کشتی نفت کش بریتانیا هنوز در توقیف جمهوری اسلامی است و یک بار دیگر در این مسأله شاهد تحقیر کامل ایالات متعحده آمریکا بودیم.

امام جمعه پلدختر در ادامه به دیدار هیأت بلندپایه ای از کشور یمن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تبیین مواضع مقاومت در یمن از مهم ترین محورهای این دیدار بود.

وی با تأکید بر اینکه بحث گفت و گو ی یمنی یمنی باید با قدرت و قوت صورت گیرد، عنوان کرد: قضیه یمنی را یمنی ها حل خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: اتحاد و یکپارچگی دنیای اسلام و تبیین محور مقاومت از پیام های مهم دیدار رهبر معظم انقلاب با هیأت یمنی ها بود.

وی مقاومت را مهم ترین عامل پیروزی و شکست دشمن خواند و اظهار داشت: مهم ترین سیاست ایران اسلامی در برابر توطئه های دشمن مقاومت است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: امروز کشور ایران اسلامی در سایه محور مقاومت در منطقه پیروز بوده و این مهم عامل متزلزل شدن دشمنان است.

وی مقاومت را محوری شکست ناپذیر خواند و افزود: این مهم در جنگ 33 روزه اتفاق افتادو نتیجه آن پیروزی حزب الله لبنان بود.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار یمنی ها به این مطلب اشاره فرمودند که آمریکا نقشه ای برای یمن ریخته که می خواهند یمن را به دو قطب شمالی و جنوبی تقسیم کنند و توسط مزدوران خود این نقشه را پیدا نماید و این بسیار خطرناک است، گفت: هدف آمریکا دستیابی به منافع اقتصادی این کشور بوده و باید گفت که مقاومت خنثی کننده این توطئه آمریکا است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات