۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۱۷۴۷۴
معاون اول قوه قضائیه:

مبارزه با فساد باید دقیق، بدون تبعیض، قاطع و به موقع باشد

مبارزه با فساد باید دقیق، بدون تبعیض، قاطع و به موقع باشد
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه یکی از راهکار‌های تحقق عدالت مبارزه با فساد است، گفت: مبارزه با فساد باید دقیق، بدون تبعیض، قاطع و به موقع صورت بگیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه، درحاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان خوزستان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی همه باید برای تحقق و ارتقای عدالت بیشتر تلاش کنیم و در رأس چنین مسأله‌ای قوه قضائیه قرار دارد.

معاون اول قوه قضائیه بیان داشت: یکی از راهکار‌های تحقق عدالت مبارزه با فساد است که در این باره قوه قضائیه اقدامات مقتضی را انجام می‌دهد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مبارزه با فساد باید دقیق، بدون تبعیض، قاطع و به موقع صورت بگیرد، عنوان داشت: اگر احکام صادره در مبارزه با فساد دقیق، بدون تبعیض، قاطع و به موقع باشد، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود، اما اگر طولانی مدت باشد، اثر بازدارندگی را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در فهم قانون باید درست بفهمیم و تشخیص دهیم گفت: از رییس کل دادگستری استان خوزستان می‌خواهیم طبق مر قانون عمل کند.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: توقع به حق مردم از قوه قضائیه ایستادگی قاطعانه، سریع و بدون تبعیض در برابر کجی‌ها است./۹۴۵۶/پ203/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
حاتم شرفی
ارسال نظرات