۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۱۷۵۲۱
مدیر حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت رفع دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی از سوی مسؤولان

ضرورت رفع دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی از سوی مسؤولان
مدیر حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تلاش بیشتر مسؤولان و متولیان فرهنگی در جهت رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به دیدار روز گذشته اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رهنمود‌های مقام معظم رهبری را بسیار مهم و کلیدی توصیف و بر ضرورت عمل به رهنمود‌های ایشان تأکید کرد.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به دو مسأله مهم اقتصاد و فرهنگ اشاره کردند، افزود: ایشان مجدداً مسؤولان را به حمایت از تولید داخلی فراخواندند و این تأکید مجدد نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به ظرفیت‌های داخلی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به عنوان سال حمایت از تولید داخل بر حمایت ویژه مسؤولان از تولیدات داخلی تأکید کردند، گفت: مسیر حرکت کشور در حوزه اقتصادی مشخص است و مسؤولان وظیفه دارند در این جهت گام‌های مستحکم تری بردارند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حمایت جدی مسؤولان از ظرفیت‌های بومی در اقتصاد تأکید کرد و افزود: حمایت از تولید داخل تنها و بهترین راه عبور از تحریم‌ها و رفع مشکلات اقتصادی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور مقام معظم رهبری نیز فرمودند کلید حل مشکلات اقتصادی کشور حمایت مناسب از تولید داخل است، گفت: این حمایت نباید شعاری و تنها بر روی کاغذ باشد بلکه باید در عمل و ملموس باشد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران، یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی را استقلال و دوری از وابستگی دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت از تولید داخل، ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان، کشور را نیز در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه سوق خواهد داد.
 
وی در ادامه سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مسائل فرهنگی اشاره کرد و با بیان این که ایشان همواره نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه‌مند بودند، بیان داشت: رهبری نسبت به هجمه‌های فرهنگی دشمن از سال‌ها قبل هشدار‌های لازم را به مسؤولان داده بودند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که پس از تأکید مجدد مقام معظم رهبری پیرامون مباحث فرهنگی، وظیفه و تکلیف دستگاه‌های مرتبط سنگین‌تر از قبل شده است، گفت: در حال حاضر هجوم دشمن به مبانی دینی و انقلابی ما جدی و باید در این خصوص ظمن حفظ انسجام در جهت خنثی سازی این توطئه‌ها گام‌های جدی و مؤثری برداشت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات