۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۱۷۳۸۹
حجت الاسلام ابراهیمی:

مشکلات امروز جامعه اسلامی نتیجه بی توجهی به غدیر است

مشکلات امروز جامعه اسلامی نتیجه بی توجهی به غدیر است
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که نباید مسأله غدیر و ولایت در جامعه اسلامی مهجور و مظلوم باشد بر ضرورت گسترش فرهنگ غدیر در جامعه تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابرهیمی، دبیر بنیاد بین المللی غدیر مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت روز عید غدیر در ساری برگزار شد با بیان این که غدیر حاوی معارف و معانی نابی است که همه دنیا می‌توانند از این ظرفیت الهی بهره‌مند شوند، گفت: بهره گیری از معارف ناب غدیر عامل سعادت و تعالی معنوی انسان در دنیا و آخرت خواهد بود.
 
وی با بیان این که متأسفانه امروز مسأله غدیر در جامعه اسلامی کمرنگ است و باید بیشتر تقویت شود، افزود: گسترش فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی به طور حتم موجب پیشرفت همه جانبه امت اسلامی خواهد شد.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که نباید مسأله غدیر و ولایت در جامعه اسلامی مهجور و مظلوم باشد، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه در جهت تقویت جایگاه ولایت و فرهنگ غدیر وظیفه و رسالت تاریخی دارند.
 
دبیر بنیاد بین المللی غدیر مازندران با بیان این که نباید بگذاریم حوادث پس از جریان غدیر دوباره در جامعه اسلامی تکرار شود، گفت: راه جلوگیری از بروز چنین حوادثی تقویت جریان غدیر و ولایت در جامعه اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه به دلیل کم توجهی به مسأله غدیر امروز شاهد مشکلات فزاینده‌ای در جوامع اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: امروز تنها راه برون جامعه اسلامی از مشکلات و بحران ها، بازگشت به غدیر و جریان ولایت است.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که دشمنان در طول تاریخ تلاش‌های بسیاری کردند تا خط ولایت در جامعه اسلامی از بین برود، تصریح کرد: اما با هوشیاری و مجاهدت علما و فقهای دین، جریان ولایت در جامعه اسلامی زنده و پویا است و با اقتدار نقش آفرینی می‌کند.
 
دبیر بنیاد بین المللی غدیر مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی زمینه گسترش فرهنگ غدیر در جامعه را فراهم کرده است، گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب و ولایت، ظرفیت‌های ارزشمندی در جهت ترویج و گسترش فرهنگ غدیر درجامعه فراهم است.
 
وی با بیان این که در چهل سال اخیر معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی، جهت تضعیف جریان ولایت تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند، افزود: اما به برکت نور ولایت همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خنثی شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات