۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۱۷۵۸۷
رییس اداره فرهنگ و ارشاد آران و بیدگل:

جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب هستند

جوانان محور بیانیه گام دوم انقلاب هستند
ضابطی جوانان را محور بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۰ مرتبه از کلید واژه جوان استفاده کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگاری رسا در کاشان، سعید ضابطی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت امام کاظم، توجه مراکز فرهنگی به بیانیه گام دوم انقلاب را مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۰ مرتبه از کلید واژه جوان استفاده کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه ۶ هزار کلمه‌ای گام دوم انقلاب که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی صادر شد رهبر معظم انقلاب ۴۰ مرتبه از واژه جوان استفاده کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بار‌ها از انقلاب اسلامی به عنوان یک موجود زنده، پویا و پیش رونده یاد کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با بیان اینکه عمده فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با قشر جوان است، افزود: رهبر معظم انقلاب به جوانان کشور از عمق جان خود اعتماد و امید دارد و ما نیز برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های فرهنگی باید به جوانان اعتماد داشته باشیم و به آن‌ها برای بروز استعدا‌های خود میدان دهیم.

به گفته وی صدور بیانیه گام دوم انقلاب ازسوی رهبر معظم انقلاب در آستانه ورود به چهل سال دوم انقلاب اسلامی در نوع خود بی نظیرترین و بی بدیل‌ترین فرمایشات رهبری با امت اسلامی ایران است.

ضابطی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان طی ۴۰ سال گذشته در هر حوزه‌ای که وارد شدند موفقیت‌ها و دستاورد‌های زیادی را برای کشور داشته اند، گفت: به دلیل اینکه ذهن جوان در دوران جوانی درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی و گرفتار بگیر و بستان‌ها نشده با نشاط و تلاش خستگی ناپذیر می تواند مشکلات جامعه را با سرعت بیشتری حل و فصل کند.

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

به گفته وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل به دلیل توجه رهبری به جوانان در این بیانیه برنامه‌های فرهنگی متعددی را با رویکرد نیرو‌های جوان تدوین و برنامه ریزی کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزاری کلاس‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، استفاده از جوانان در کرسی‌های آزاد اندیشی کانون‌های فرهنگی مساجد، استفاده از جوان‌ها به عنوان مدیران مسؤول کانون‌های فرهنگی هنری مسجد برای جذب بیشتر جوانان به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از جمله این برنامه‌ها برشمرد./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات