۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۱۷۶۱۲
امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد؛

برخورد جدی با فسادهای اخلاقی، اجتماعی و مالی در جامعه

برخورد جدی با فسادهای اخلاقی، اجتماعی و مالی در جامعه
امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید با کسانی که در جامعه اسلامی به دنبال فسادهای اخلاقی، اجتماعی و مالی هستند برخورد جدی شود و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: باید عدالت و قسط در جامعه برقرار شود و مردم از نظر بینش و فکر به ظرفیتی برسند که به دنبال قسط و عدل باشند.

وی گفت: اسلام با کسانی که مخالف قسط و عدالت در جامعه هستند به شدت برخورد می‌کند چرا که آنها با فلسفه بعثت انبیا و نظام الهی مقابله می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالروز شهادت حضرت میثم تمار و شهیدان انقلاب شهید سیدعلی اندرزگو و حاج مهدی عراقی و هفته بسیج اصناف افزود: این شهیدان در انقلاب و اسلام نشانگر این است که دین اسلام در اوج خون مبارزان و ایثار مجاهدان به دست ما رسیده و باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به آغاز هفته دولت تصریح کرد: دولتمردان باید به آنچه که رسالت دارند در جامعه عمل کنند و باید از فرصت باقی مانده برای خدمت به مردم بهترین استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه باید به تولید داخل کشور نیز اهمیت ویژه‌ای داده شود و مسؤولان موانع پیشروی تولیدکنندگان را برطرف کنند، ادامه داد: امروز ایران اسلامی دارای سرمایه عظیم نیروی انسانی بوده و افراد خارج کشور نیز به این موضوع اذهان دارند بنابراین مدیران نیز باید از این فرصت استفاده و از توان افراد صاحب نظر بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: دشمنان هیچ غلطی برابر نظام اسلامی نمی‌توانند کنند و به طور قطع چهل سال دوم انقلاب بهتر از چهل سال اول خواهد بود و دشمنان چهل سال تلخ را خواهند داشت.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مهم و اساسی در کشور است و دشمنان نیز به این اعتراف دارند که نظام اسلامی را نمی‌توان با جنگ مهار کرد و تنها راه آن نفوذ است.

وی با بیان اینکه نباید اجازه نفوذ به دشمنان داده شود، افزود: باید با کسانی که در جامعه اسلامی به دنبال فسادهای اخلاقی، اجتماعی و مالی هستند برخورد جدی شود و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی ادامه داشته باشد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات