۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۱۷۶۷۹

عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان

عمامه گذاری ۸ طلبه مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان
حجت الاسلام آذرافروز گفت: ۸ طلبه مدرسه در شب ولادت امام موسی کاظم (ع) با حضور آیت الله موسوی جزایری ملبس شدند.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: ۸ طلبه مدرسه در شب ولادت امام موسی کاظم (ع) با حضور آیت الله موسوی جزایری، حجت الاسلام بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، مسؤولان شهرستانی و حضور اقشار مختلف به لباس مقدس روحانیت نائل شدند.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه مراسم عمامه گذاری در مسجد سیدالشهدای اندیمشک برگزار شد، خاطرنشان کرد: طلاب پس از گذراندن مراحل علمی سطح ۲ برای خدمت به مردم و هدایتگری در جامعه نخست باید ملبس شوند تا به سهولت در دسترس ساکنان روستا و شهر، مدارس و مساجد و ارگان‌های مختلف باشند.
                             
حجت الاسلام آذرافروز ابراز امیدواری کرد تا طلاب تازه معمم شده معارف و مفاهیم دین را گسترش و با فرق و جریان‌های انحرافی مقابله کنند.
                    
وی با بیان اینکه طلبه‌های ملبس از لحاظ کیفی بسیار ارتقا یافته هستند، ادامه داد: آیت الله موسوی جزایری در مراسم عمامه گذاری به بیان ویژگی‌های عالم ربانی پرداخت و یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های چنین عالمی را هدایتگری و دستگیری از مردم و فنا شدن همچون شمع برای هدایت و نجات مردم از گمراهی برشمرد.
                           
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان گفت: طلاب در پایان به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات