۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۱۷۷۶۵
تولیت مدرسه بقیه الله تهران:

پیگیر قول های مسؤولان استانی برای خدمت رسانی به عین دو هستیم

پیگیر قول های مسؤولان استانی برای خدمت رسانی به عین دو هستیم
حجت الاسلام دسمی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه حضرت بقیه الله تهران در منطقه محروم عین دو، گفت: ما به نوبه خود پیگیر قول‌های داده شده تا به سرانجام رسیدن شان هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید دسمی، تولیت مدرسه بقیه الله تهران، شامگاه گذشته در آیین تحویل ۱۱۰ باب منزل تعمیری منطقه سیل زده و محروم عین دوی اهواز، با بیان اینکه پس از آسیب‌های وارده سیل به مردم منطقه گروه‌های جهادی، بسیجیان و طلاب از شهر‌های مختلف استان تهران در قالب قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) در عین دو حضور پیدا کردند، اظهار داشت: بنای ما بر استمرار خدمات صورت گرفته است تا بخش قابل توجهی از مشکلات و سختی‌های منطقه کاهش پیدا کنند.

تولیت مدرسه بقیه الله تهران با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ خانه برای بازسازی مورد بازدید قرار گرفتند، عنوان داشت: با بیش از ۳۰۰ خانه تفاهم نامه امضا شد و هم اکنون در بیش از ۲۸۰ خانه به بازسازی می‌پردازیم که از این تعداد ۱۱۰ باب منزل را به عنوان هدیه رهبرانقلاب و نظام اسلامی تقدیم می‌کنیم، در عین حال همراهی صبورانه و حوصله‌مند مردم فهیم عین دو را برای پشت سر گذاشتن سختی‌ها و به سرانجام رساندن بازسازی‌ها خواهان هستیم.

حجت الاسلام دسمی با بیان اینکه سپاه پاسداران و سردار سلامی تأکید بسیاری بر ماندن قرارگاه در منطقه عین دو داشتند، افزود: طی ۵۵ روز ۱۱۰‌منزل به سرانجام رسید و امیدواریم با سرعت بالاتر سایر منازل را به سرانجام برسانیم، در این باره مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران نیز از فعالیت‌ها و بازسازی‌ها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه عین دو مشکلات زیرساختی اساسی و بنیادی اولیه دارد، ادامه داد: ابتدایی‌ترین و نخستین معضل این منطقه قطعی آب است که ساعات بسیاری در روز قطع می‌باشد، معضل دیگر فاضلاب است که باید بصورت جدی و اساسی حل شود.

تولیت مدرسه بقیه الله تهران با اشاره به وعده‌های مسؤولان استانی برای پایان دادن مشکلات منطقه عین دو گفت: زمان عمل به وعده‌ها فرا رسیده است، امیدوارم مسؤولان به قول هایشان عمل کنند ما به نوبه خود پیگیر قول‌های داده شده تا به سرانجام رسیدن شان هستیم.

حجت الاسلام دسمی با اشاره به اینکه بازسازی کامل ۱۵ منزل در حال انجام است، بیان داشت: بنا داریم تا افزون بر سیل زدگان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را تحت چتر حمایت‌های خود قرار دهیم؛ از این رو همکاری مسؤولان کمیته امداد و بهزیستی را خواهان هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان در قالب گروه‌های جهادی و همچون دوران دفاع مقدس، خدمت بی منت را در مناطق سیل زده انجام می‌دهند./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حاتم شرفی
ارسال نظرات