۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۷۸۶۴
حجت الاسلام سهرابی مطرح کرد؛

برای مقابله با آسیب ها و خرافات باید نگاه تربیتی داشت

برای مقابله با آسیب ها و خرافات باید نگاه تربیتی داشت
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مردم ارزشمندترین سرمایه جامعه هستند، گفت: برای مقابله با آسیب ها و خرافات باید نگاهی تربیتی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در همایش محرم آسیب ها، فرصت ها و تهدیدات که در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مردم مهمترین سرمایه کشور هستند.

وی افزود: عملکرد هیات باید به گونه ای باشد که بتوانند کسانی را که در جامعه دچار آسیب و انحراف شدند به خود جذب کرده و در کنار خود حفظ کنند و اجازه ندهند از جامعه فاصله بگیرند.

حجت الاسلام سهرابی بیان داشت: نیروی انتظامی و تبلیغات اسلامی در مقابله با آسیب ها و انحرافات باید نگاه تربیتی داشته باشند و برای برخود با این آسیب های موجود تدبیری بیاندیشند و اجازه ندهند ضعفت ها و نقص ها مانع رشد جامعه شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه تعداد هیاتی که با خرافات و انحرافات درگیرند بسیار اندک است، اظهار داشت: توجه به تهدیداتی که بنیان خانواده را تهدید می کند باید مورد توجه باشد تا مطالبات رهبری در این زمینه محقق شود.

وی ازدواج های سخت و فرزند آوری را از آسیب های مهم در مبحث خانواده دانست و اظهار داشت: دشمن می خواهد از طریق این آسیب ها به ریشه و بنیان خانواده آسیب و خدشه وارد کند و می طلبد جوانان با این نوع آسیب ها مقابله کرده و از انقلاب اسلامی صیانت کنند.

حجت الاسلام سهرابی با بیان اینکه آمار فرزند آوری به عنوان یک چالش و تهدید در کشور شناخته می شود، ابراز کرد: دین با خانواده پیش رفت امام حسین(ع) به همراه خانواده وارد کربلا شدند حال با وجود دستگاه امام حسین(ع) چرا ما باید با چالش خانواده روبرو باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران درباره هیات تراز انقلاب گفت: هیات انقلابی هیاتی است که بتواند در بالا بردن محبت مردم تاثیر گذار باشد اگر بخواهیم انقلاب رشد کند باید نسبت به خانواده توجه ویژه داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلابی ها باید به مقابله با شبهات و آسیب ها پرداخته و اجازه ندهند دشمنان ضد انقلاب تربیت کنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات