۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۶۱۷۹۵۶
مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان:

برگزیدگان مسابقه كتابخوانى بر مدار آفتاب اعلام شد

برگزیدگان مسابقه كتابخوانى بر مدار آفتاب اعلام شد
حجت الاسلام بصیرتی گفت: مراسم قرعه کشی برگزیدگان مسابقه کتابخوانى «بر مدار آفتاب» برگزار شد و از بین یکهزار و ۵۰۰ شرکت کننده ۶۴ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام بصیرتی ظهر امروز در حاشیه مراسم قرعه کشی در گفت گو با خبرنگاران گفت: مسابقه کتابخوانى از کتاب «بر مدار آفتاب» ویژه دهه کرامت و همزمان با برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در راستای معرفی زندگینامه، سیره و معارف رضوى به همت کانون هاى کتاب، کتابخوانى و عرضه محصولات فرهنگى دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه کتابخوانی برای جامعه هدف جوانان و بزرگسالان بصورت خرید کتاب از مراکز مشخص شده و ارسال پاسخنامه بصورت پیامکى از دهه کرامت تا روز ۲۱ مردادماه عید سعید قربان برگزار شد.

حجت الاسلام بصیرتی با تقدیر از همکاری بهشت کتاب، فرهنگسرای المهدی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان، موسسه خادمین امام رضا (ع)، مسجد کالا و پایگاه بسیج مسلم بن عقیل در برگزاری این مسابقه افزود: این مسابقه با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد و آثار و برکات خوبی به همراه داشت.

وی در ادامه یادآور شد: ۳۲ برنده از بین کسانیکه در پویش مطالعاتی شرکت کرده اند و ۲۴ نفر از بین کسانیکه پاسخنامه صحیح را ارسال کردند و هشت نفر نیز از بین کسانیکه در پویش ترویجی مسابقه در اینستا گرام شرکت کرده و با گرفتن عکس و فیلم از خودشان و کتاب با مرقوم کردن عبارت «#کتاب_بر_مدار_آفتاب» در فضای مجازی «شبکه اجتماعی اینستاگرام» در تبلیغ و ترویج این مسابقه مشارکت کردند، در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند.

به گفته وی برای برندگان این مسابقه ۸ جایزه هشت تایی از نفر اول تا هشتم شامل هشت کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، هشت تابلوفرش، هشت کارت هدیه ۲ میلیون ریالی، هشت کارت هدیه یک میلیون ریالی، هشت بن خرید کتاب یک میلیون ریالی، هشت کارت هدیه ۵۰۰ هزار ریالی و هشت بسته فرهنگی اهدا می‌شود.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۰۰ نفر کتاب را تهیه و یکهزار و ۲۰۰ نفر از مجموع شرکت کنندگان پاسخ را ارسال کردند افزود: ۵۰۰ نفر از این تعداد نیز تمام سوالات را پاسخ صحیح دادند و ۵۰۰ نفر نیز فقط در پویش مطالعاتی شرکت کردند.

مرتضی والی زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز دردر این مراسم با تقدیر از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان در برگزاری این مسابقه کتابخوانی ارزشمند که با هدف ترویج فرهنگ علوی و سیره رضوی برگزار شد گفت: خواندن این کتاب‌ها و آشنایی با شیوه زندگی ائمه اطهار در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی راهگشا و سبب نشر خیرات و برکات در زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات