۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۱۷۹۶۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تفکر جهادی همگانی شود

تفکر جهادی همگانی شود
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت همگانی شدن تفکر جهادی تأکید کرد و گفت: رمز عظمت و ماندگاری کار جهادی اخلاص در عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار اعضای گروه های جهادی لرستان به فعالیت گروه های جهادی در سیل فروردین ماه اشاره کرد و گفت: شاهد نقش آفرینی گروه های جهادی در امداد رسانی به سیل زدگان بودیم، افرادی که خود نیازمند بودند به کمک نیازمندان آمدند.

وی به عظمت کار گروه های جهادی اشاره کرد و افزود: در آیه هشت سوره انسان آمده است، «إِنَّمَا نُطْعِمُکُمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لَا نُرِیدُ مِنْکُمْ جَزَاءً وَلَا شُکُورًا».

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان کرد: نیروهای جهادی برای خدا کار می کنند، اخلاص نیروها سبب عظمت کار جهادی آنان است، اخلاص رمز ماندگاری کارهای جهادی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گروه های جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان لرستان منفعت مردم را بر منفعت خود ترجیح دادند، گفت: کار جهادی برخاسته از ایمان، اخلاص، ایثار و بدون چشم داشت است.

تفکر جهادی همگانی شود

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت همگانی شدن تفکر جهادی تأکید کرد و اظهار داشت: جهاد با مال و جهاد با جان در قرآن اجر عظیمی دارد و اندیشه جهادی نورانی است، این مهم باید گسترش یابد.

وی یادآور شد: بیانیه ۹ ماده ای رهبری به گروه های جهادی، یک منشور حرکت جهادی و یک سند راهگشا برای تداوم کار جهادی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات