۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۱۸۰۱۷
مظفر:

ابزار قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می کند

ابزار قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاعی علاوه بر نمایش اقتدار، موجب ترس بدخواهان نظام خواهد شد چرا که قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه باور 373، این نمایشگاه را تحقق آیه 60 سوره انفال دانست و اظهار داشت: دستاوردهای دفاعی این مجموعه علاوه بر نمایش اقتدار، موجب ترس بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد چرا که ابزار قدرت نظامی، دشمن را وادار به عقب‌نشینی میکند.

وی با بیان اینکه ایران در هیچ برهه ای داعیه تجاوز و جنگ با کشورها را نداشته است گفت: ایران اسلامی همواره پیام آور صلح و دوستی بوده و این افتخارآفرینی های دفاعی نشاندهنده آمادگی ملت ایران در پاسخ به هوگونه تهدید علیه ایران اسلامی است.

مظفر با بیان اینکه قبل از انقلاب توان تولید بسیاری از محصولات دفاعی را نداشتیم افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تکیه بر دانش بومی و همت جوانان دانشمند ایرانی قادریم به هر نوع تجاوز و تهدیدی پاسخ دندان شکن به دشمنان دهیم .

وی با بیان اینکه دفاع از لوازم حیات یک ملت است گفت: بالندگی، شرافت و عزت یک ملت در قالب قدرت دفاعی معنا پیدا می کند و اگر دفاع نباشد هیچ یک از این مولفه ها باقی نخواهد ماند.

وی در بازدید از سامانه باور 373 گفت: این سامانه بیانگر باور و اتحاد ملی به استعداد های خود است.

محمد قمین
ارسال نظرات