۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۱۸۰۶۱

امشب، آخرین مهلت نام نویسی برای سطح ۲ حوزه علمیه خواهران

امشب، آخرین مهلت نام نویسی برای سطح ۲ حوزه علمیه خواهران
صرخه گفت: پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ تا ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت حوزه‌های علمیه نام نویسی کنند.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ تا ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد، اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت حوزه‌های علمیه خواهران نام نویسی کنند البته امسال با توجه به مدت زمان اندک برای ثبت نام، قطعا با کاهش داوطلب مواجه خواهیم شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه وجود آزمون ورودی و مصاحبه یکی از تغییرات سال جاری برای پذیرش در سطح ۲ است، عنوان داشت: ثبت نام علاقه‌مندان به سطح ۲ از ۲۳ تیرماه آغاز و تا اول مردادماه ادامه داشت که پس از تمدید ۵ شهریور آخرین مهلت نام نویسی اعلام شد، اما امیدواریم برنامه ثبت نام همچون سال‌های گذشته از بهمن ماه آغاز شود.

خانم صرخه خاطرنشان کرد: خواهران ثبت نام کننده ۷ شهریورماه در آزمون ورودی شرکت خواهند کرد که پس از قبولی در بازه زمانی ۱۳ تا ۲۳ شهریورماه مصاحبه‌های تخصصی را می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه هر مدرسه، آزمون ویژه داوطلبان خود را برگزار خواهد کرد، گفت: دوره مهارت مبانی تفسیر از فردا به مدت ۳ روز و با حضور ۳۵ استاد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، آزمون ورودی برای طلاب سطح ۳ و ۴ در خردادماه برگزار شد که در سطح ۳ بنا بر پذیرش ۱۴۰ طلبه و در سطح ۴ پذیرش ۲۰ طلبه است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات