۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۱۳۰۲۹

تیرماه؛ آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان

تیرماه؛ آغاز پذیرش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: پذیرش حوزه خواهران استان از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ از ۲۳ تیرماه آغاز می‌شود، گفت: وجود آزمون ورودی و مصاحبه یکی از تغییرات سال جاری است، اما برگزای دوره ارزیابی اساتید سطح ۲ و مصاحبه‌های ورودی سطح ۳ و ۴ از ۲۶ تیرماه آغاز می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه دوره ارزیابی اساتید در گرایش‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: مدارس، اساتیدی طبق دستورالعمل و شرایط خاص معرفی می‌کنند که پس از معرفی و بررسی از سوی مدیریت استان  و مرکز، مصاحبه‌های علمی و مهارتی از خواهران گرفته می‌شود که پس از کسب حد نصاب به تدریس در سطح ۲ مشغول خواهند شد.

خانم صرخه با اشاره به اینکه دوره ارزیابی اساتید از ۲۵ تا آخر تیرماه برگزار می‌شود، ادامه داد: ۱۰ طلبه در رشته تفسیر و ۱۰ طلبه در رشته فقه سطح ۴ پذیرش می‌شوند، ضمن اینکه در سطح ۲ هم بنا داریم تا ۶۰۰ طلبه جذب کنیم.

وی با بیان اینکه پذیرش برای سال تحصیلی جدید نسبت به سال‌های گذشته از تیرماه آغاز شده است، افزود: در کل استان ۴ مدرسه علمیه خواهران به پذیرش طلبه در سطح ۳ اقدام می‌کنند که میزان پذیرش بستگی به تقاضا در رشته‌های هر کدام از سطح‌ها دارد البته حداکثر ۱۲۰ طلبه خواهر جذب خواهیم کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه نام نویسی سطح ۲ به آدرس www.paziresh.whc.ir مراجعه و به مطالعه دفترچه بپردازند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات