۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۱۸۱۲۵

دوره مهارت‌های قبل از ازدواج ویژه طلاب مجرد برگزار می‌شود

دوره مهارت‌های قبل از ازدواج ویژه طلاب مجرد برگزار می‌شود
در ادامه سلسله برنامه‌های «زندگی به توان خدا (۲)»، دوره مجازی «مهارت‌های قبل از ازدواج (PME)» ویژه طلاب مجرد حوزه‎های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم میرعلی ملک بیان کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان برای گسترش فرهنگ تجردگرایی در بین جوانان، امروزه اهمیت ازدواج بهنگام جوانان و لزوم فراگیری آموزش های لازم در این خصوص، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‎های علمیه خواهران کشور در ادامه برنامه‌های ارتقائی مهارت‌های زندگی و در ادامه سلسله برنامه‌های «زندگی به توان خدا(2)»، دوره مجازی «مهارت های قبل از ازدواج (PME)» را ویژه طلاب مجرد حوزه‎های علمیه خواهران برگزار می‌کند.

رئیس اداره زن و خانواده حوزه های علمیه خواهران تشریح کرد: مهلت ثبت نام در این دوره ازتاریخ 20/6/98 تا 20/7/1398 بوده و متقاضیان جهت نام‌نویسی می‌توانند به سایت معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.farhangi.whc.ir  مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این دوره برای طلاب مجرد در نظر گرفته شده است، اما طلاب متاهل نیز جهت افزایش معلومات می‌توانند در این دوره شرکت کنند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات