۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۱۸۱۳۱

ترس شدید مقامات اسرائیل از تهدیدات سید حسن نصرالله

ترس شدید مقامات اسرائیل از تهدیدات سید حسن نصرالله
به اعتراف روزنامه اسرائیلی «یدیعوت اخرونوت»، مقامات رژیم به شدت از تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان ترسیده اند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت اخرونوت» امروز در مطلبی نوشت: مقامات اسرائیل همه تهدیدات حزب الله را جدی می گیرد و آماده هر گونه مقابله با تهدیدات حجت الاسلام سید حسن نصر الله است.

این روزنامه اذعان کرد که اسرائیل همه کلماتی که دبیر کل حزب الله لبنان می گوید را خیلی جدی می گیرد زیرا وی هیچ وقت دروغ نمی گوید.

روزنامه «یدیعوت اخرونوت» نوشت: اسرائیل همه تحرکات سید نصر الله را رصد می کند و در مراکز امنیتی تهدیدات وی برای حمله به شمال اسرائیل را مورد بررسی قرار می دهد.

پس از سخنرانی سید حسن نصرالله، رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش قرار گرفت و نیروهای این رژیم در مرزهای شمالی مستقر شدند و این موضوع در راس برنامه های سیاسی، امنیتی و رسانه ای تل آویو قرار گرفت.

الکس فیشمن کارشناس امور نظامی روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از برخی منابع امنیتی و نظامی آگاه رژیم صهیونیستی گفت پس از تحلیل سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان و توجه به زبان بدن، طرف های مختلف به این نتیجه رسیدند که تهدیدهای سید حسن نصرالله مبنی بر هدف قرار دادن پهپادهای اسرائیلی، تهدید بسیار جدی است.

فیشمن تاکید کرد رژیم اشغالگر به موفقیت ایران در سرنگون کردن پهپاد آمریکایی و موفقیت انصارالله یمن در سرنگونی پهپاد آمریکایی دیگری، به شکل جدی توجه می کند.

وی افزود سرنگونی پهپادهای آمریکایی به منزله هشدار شومی برای تل آویو است.

از سوی دیگر، ایهود یعاری کارشناس مسائل عربی در کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت ارتش سخنرانی سید حسن نصرالله را به شکل بسیار جدی بررسی می کند تا نتایج خود را از این تحلیل اعلام کند. 

در همین حال، شمریت مئیر شرق شناس صهیونیست گفت سید حسن نصرالله در سخنرانی خود برای حفظ آرامش و خونسردی تلاش کرد؛ اما وقتی به موضوع حمله اسرائیل به سوریه و ضاحیه جنوبی بیروت می پرداخت، نتوانست این خونسردی را حفظ کند و آثار خشم در وی مشخص بود. 

در همین راستا، رادیو اسرائیل به نقل از یکی از مسئولان امنیتی صهیونیستی گفت دستگاه امنیتی اسرائیل نگران است که حوادث شمال به تشدید فعالیت ها در دیگر جبهه ها و چه بسا به درگیری های فراگیر بیانجامد.

ارسال نظرات