۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۶۱۸۱۳۴

دیدار علمای اهل تسنن لبنان با سفیر ایران

دیدار علمای اهل تسنن لبنان با سفیر ایران
جمعی از علمای اهل تسنن لبنان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت دیدار کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، محمد جلال فیروزنیا در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در منطقه «بئر حسن» میزبان شیخ احمد القطان رییس جمعیت «قولنا و العمل» و شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش «اصلاح و وحدت» بود و آخرین وضعیت داخلی و منطقه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

شیخ القطان در این دیدار از حمایت های مختلف جمهوری اسلامی ایران از لبنان در مقابل دشمنی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: آن چه که در محور مقاومت در منطقه انجام داد، نشان می دهد که ایران و محور مقاومت در پیش برد اهدافش موفق است.

رییس جمعیت «قولنا و العمل» تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به اراضی لبنان را محکوم کرد و گفت: مواضع رؤسای قوه های سه گانه لبنان نسبت به این تجاوز روشن است و آنان نیز بر حمایت از مواضع داخلی در مقابل هر گونه تجاوز اسرائیل به کشور تاکید وافری دارند.

وی از مواضع حجت الاسلام سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل حمایت کرد و بیان داشت که از این سخنان، احساس قدرت در برابر دشمنان می کنیم.

شیخ عبدالرزاق نیز در این دیدار از حمایت و پشتیبانی ایران از امور جاری در امت اسلامی ابراز رضایت کرد و اظهار داشت که مواضع ایران در برابر آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی قابل تقدیر کرد و ایران امروز در نقطه پیروزی قرار دارد.

وی خواستار حفظ وحدت ملی و حمایت از جبهه مقاومت شد و تاکید کرد که جریان های سیاسی لبنان باید اختلافات را کنار گذاشته و نسبت به اقدامات آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بیشتر هوشیار باشند.

رییس جنبش «اصلاح و وحدت» در پایان سه ضلع ارتش، مردم و مقاومت را رمز محافظت از کیان لبنان و استقلال کشور بر شمرد.

گفتنی است که طی چند روز اخیر تنش های میان لبنان و رژیم اشغالگر صهیونیستی افزایش یافته است.

ارسال نظرات