۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۱۸۴۲۳

النجباء از ورود صهیونیست‌ها با گذرنامه‌های جعلی آمریکا به عراق پرده برداشت

النجباء از ورود صهیونیست‌ها با گذرنامه‌های جعلی آمریکا به عراق پرده برداشت
دبیر کل جنبش «النجباء» با اشاره به نحوه ورود صهیونیست‌ها به خاک عراق، تأکید کرد که این جنبش از محل حضور عناصر صهیونیستی در سفارت آمریکا در بغداد اطلاع دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش «النجباء» عراق اعلام کرد که حملات اخیر به مواضع سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق از طریق پهپاد صورت گرفته، نه جنگنده اف-35.

الکعبی در برنامه «وجهة نظر» (دیدگاه) که از شبکه «دجله» عراق پخش می‌شد، اعلام کرد، پهپادی که در منطقه «کمربند بغداد» ساقط شد، آمریکایی بود.

وی درباره حضور نیرهای رژیم صهیونیستی در خاک عراق نیز گفت: «اسرائیلی‌ها با گذرنامه‌های جعلی آمریکا وارد کشور (عراق) می‌شوند».

دبیر کل النجباء با بیان اینکه این جنبش از مکان حضور صهیونیست‌ها در سفارت آمریکا و پایگاه «عین الاسد» اطلاع دارد، خاطر نشان کرد که «یک زن اسرائیلی با درجه ژنرال، وارد عراق شده و در اربیل یک اردوگاه دارد».

الکعبی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره حضور نیروهای النجباء در خاک سوریه، اظهار داشت که حضور نیروهای این جنبش در خاک سوریه، موجب به زحمت افتادن حامیان تروریسم است، نه عراق.

وی اعلام که حضور آنان در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) بوده، و این جنبش «عقب‌نشینی تاکتیکی از خاک سوریه را آغاز کرده است»./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات