۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۱۸۴۲۷
نماینده عراقی:

اظهارات وزیر خارجه بحرین در حمایت از صهیونیست‌ها، اوج رذالت و مزدوری است

اظهارات وزیر خارجه بحرین در حمایت از صهیونیست‌ها، اوج رذالت و مزدوری است
یکی از رهبران جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد که دست مسؤولان رژیم آل خلیفه به خون افراد بی‌گناه ملت‌های عربی آلوده شده و نباید از حمایتشان از رژیم صهیونیستی تعجب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، یکی از اعضای جنبش «عصائب اهل الحق» عراق پاسخ ادعاهای وزیر خارجه رژیم آل خلیفه در بحرین درباره حملات رژیم صهیونیستی را داد.

«حسن سالم» از رهبران عصائب در صفحه توییتر خود خطاب به «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین گفت که بن احمد هیچ کرامتی ندارد و وابسته به رژیم صهیونیستی است.

سالم تصریح کرد که خالد بن احمد باید سکوت کند و نباید علیه آزادگان یاوه‌گویی کند.

وی در ادامه گفت: «اظهارات وزیر خارجه بحرین که جنایت رژیم صهیونیستی را توجیه و آن را دفاع از خود اعلام کرد، اوج رذالت و مزدوری است».

این نماینده عراقی تصریح کرد که پس از «اقدامات پست آنان (مسؤولان بحرینی) این اظهار نظرها عجیب هم نیست».

سالم تأکید کرد که حکام رژیم آل خلیفه «فلسطین را فروختند و دستشان به خون افراد بی‌گناه ملت‌های بحرین، سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین آلوده شده است».

وی اظهار داشت که مسؤولان بحرینی علیه آزادگان «الحشد الشعبی، حزب الله، سپاه پاسداران و انصارالله یاوه‌سرایی می‌کنند؛ زیرا نمی‌توانند مانند انسان‌های آزاده زندگی کنند».

سالم در پایان خاطر نشان کرد که عادت مسؤولان آل خلیفه، «دنباله‌روی، آرمیدن در آغوش صهیونیست‌ها به عنوان مزدور است و بهترین گواه نیز درخواست آنان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است».

وزیر خارجه بحرین که سعی زیادی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دارد، از حملات اخیر تل‌آویو در عراق، سوریه و لبنان دفاع کرده بود./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات