۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۱۸۴۳۰
امام جمعه موقت بیرجند:

مسؤولان اجازه ندهند مردم بازیچه فرهنگ غربی شوند

مسؤولان اجازه ندهند مردم بازیچه فرهنگ غربی شوند
امام جمعه موقت بیرجند خیانت فرهنگی را بدترین خیانت دانست و گفت: مسؤولان باید فضای مجازی کشور را رصد و مدیریت کنند و اجازه ندهند مردم بازیچه فرهنگ غربی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: توسعه و تعمیق باور ایمانی و فرهنگی بالاترین خدمت به جامعه اسلامی بوده است.

وی، خیانت فرهنگی را بدترین خیانت دانست و گفت: مسؤولان باید فضای مجازی کشور را رصد و مدیریت کنند و اجازه ندهند مردم بازیچه فرهنگ غربی شوند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند و نباید اجازه تاخت و تاز به دشمنان در فضای مجازی داده شود.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: دهه نخست محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و باید از فرصت دو ماه محرم و صفر برای بصیرت افزایی مردم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بصیرت تنها راه نجات از مکر دشمنان است، ادامه داد: فرهنگ اسلامی مهمترین عنصر و زیربنای کشور بوده و فرهنگ ما نیز فرهنگ انسانیت، قرآن، عدالت، عفاف و ایثار است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری امام راحل فرهنگ اسلامی را احیا کردند و دشمن امروز روی این نقطه قوت دست گذشته اما هیچ وقت دست از فرهنگ اسلامی برنمی‌داریم.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: امروز برخی افرادی در کشور هستند به جای اینکه به دشمنان بکوبند به افراد خادم داخلی می‌تازند و در پشت درب‌های بسته با آمریکا مذاکره و لبخند می‌زنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات