۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۱۸۵۱۸
مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان:

انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم

انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم
حجت الاسلام دانشی بر ضرورت عمل انقلابی تأکید کرد و گفت: ویژگی شخص انقلابی ایمان به خدا، پرداخت زکات، خداترس بودن و امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام اصغر دانشی، مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در کارگاه آموزشی و توجیهی هیأت‌ امنا، خُدام ثابت و افتخاری امام‌زادگان استان که در حسینیه حبیب بن مظاهر لرستان برگزار شد، گفت: باید تلاش کنیم انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم.

وی بر ضرورت انجام کار تشکیلاتی تأکید کرد و افزود: این مهم لازمه انجام کار انقلابی است، فرد انقلابی باید ایمان قوی داشته و خداترس باشد.

حجت الاسلام دانشی در ادامه تبعیت از ولایت و ارتقای بصیرت در جامعه را امری مهم برای انقلابی ماندن عنوان کرد و گفت: نباید از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر غافل شویم و این اصل باید در اولویت برنامه های ما باشد.

وی بر ضرورت عمران مساجد تأکید کرد و گفت: منظور از عمران مسجد فقط ساختمان مسجد نیست، ما باید تلاش کنیم جوانان را جذب مساجد نماییم و در مساجد جوان انقلابی و کارآمد تربیت کنیم، جوانی که در برابر توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان ایستادگی کند.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان عنوان داشت: با تکیه به قشر جوان و بهره مندی از نیروی جوانان باید در انجام امور گام های استواری برداشته شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات