۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۱۸۵۹۱
حجت الاسلام خوبانی:

برخورد قاطع و بدون تسامح دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی ستودنی است

برخورد قاطع و بدون تسامح دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی ستودنی است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر گفت: برخورد قاطع و قانونی با مفسدان و اخلالگران اقتصادی موجب تقویت اعتماد مردم به دستگاه قضا شده است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی بر ضرورت ادامه این روند تأکید کرد.
 
وی با بیان این که برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا در دوره جدید با مفسدان و اخلال گران اقتصادی موجب تقویت اعتماد مردم به دستگاه قضا شده است، افزود: به طور حتم تقویت این روندی که آغاز شده جز مهم‌ترین مطالبات مردم است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که مبارزه قاطع با بی عدالتی، فساد و رانت همواره جزء مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم از مسؤولان دستگاه قضا بوده است، گفت: وجود چنین مسائل و مشکلاتی زمینه ناامیدی مردم از دستگاه قضا را فراهم کرده بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خوشبختانه در دوره جدید قاطعیت دستگاه قضا برای مبارزه با فساد و اخلال گران اقتصادی بسیار بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: چنین رویکردی به طور حتم مورد حمایت آحاد جامعه خواهد بود.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که فساد اقتصادی همچون موریانه‌ای ساختمان اقتصاد کشور را از درون می‌خورد و زمینه فروپاشی آن را فراهم می‌کند، بیان داشت: برخورد قاطع و بدون تسامح با متهمان اقتصادی زمینه بازگشت آرامش و ثبات در کشور را فراهم خواهد کرد.
 
وی با بیان این که یکی از دلایل وجود آرامش در بازار برخورد‌های قاطع با متخلفان و مجرمان اقتصادی است، خاطرنشان کرد: بر خلاف نظر برخی، در حال حاضر برخورد قانونی و قاطعانه با مفسدان اقتصادی بسیار ضروری است.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که باید روزنه‌های فساد در کشور کاملاً بسته شود، تصریح کرد: نباید بگذاریم برخی خلأ‌های قانونی موجود موجب بروز مفسده در دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی کشور شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، اقدامات چند ماه اخیر دستگاه قضا در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و عوامل آن‌ها در کشور را ستودنی دانست و بیان داشت: به طور حتم سوزاندن ریشه فساد در کشور موجب تزریق امید به آینده در کشور خواهد شد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات