۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۱۸۶۳۲
آیت الله سعیدی:

مسؤولان بدانند در پرتو اعتماد به دشمن موفقیتی حاصل نخواهد شد

مسؤولان بدانند در پرتو اعتماد به دشمن موفقیتی حاصل نخواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) صبح امروز، در آیین معنوی خطبه خوانی و سیاهپوش کردن حرم مطهر و رونمایی از آثار کارگاه هنری محرم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و بیان اینکه ملاک در عملکردها، رفتار اهل بیت(ع) است، گفت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام اسلامی باید به بیعت شان با اهل بیت(ع) و ولی فقیه پایبند باشند.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه در پرتو اعتماد به دشمن موفقیتی حاصل نخواهد شد، عنوان کرد: مسؤولان باید از عمق جان درک کنند عزت و پیروزی کشور در گرو پیروی از اهل بیت(ع) و اطاعت از رهبر انقلاب است.

وی مسؤولان نظام را پرچم داران اجرای احکام اسلامی در کشور دانست و افزود: مسؤولان باید همواره در برابر مومنین متواضع و در مقابل مستکبرین محکم و استوار باشند.

امام جمعه قم با بیان اینکه عهد و پیمان مردم با خون شهیدان در گام دوم انقلاب همچنان پابرجاست، اظهار داشت: اگر از نعمت انقلاب اسلامی که با ولایت رهبر کبیر انقلاب به دست آمده است اعراض شود ممکن است فاجعه ای رخ دهد که در طول تاریخ سابقه نداشته است.

وی نسبت به فراموشی آرمان های انقلاب اسلامی هشدار داد و افزود: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر و بی تفاوتی در مقابل فساد قابل قبول نیست.

آیت الله سعیدی ترس از خداوند متعال را از صفات یاران امام عصر(ع) برشمرد و ابراز کرد: سربازان حقیقی حضرت مهدی(ع) از گردانندگان امپراتوری رسانه ای، ترسی به دل ندارند.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید از وقایع کربلا درس و عبرت گرفت، خاطرنشان کرد: جریانات کربلا نشان می دهد انحراف از آموزه های پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) چه پیامدهایی فاجعه باری را در پی دارد./1350/پ202/ب1

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات