۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۱۸۶۹۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

فعالیت ۸۴۵ مبلغ در عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱هجری قمری در سیستان و بلوچستان

فعالیت ۸۴۵ مبلغ در عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱هجری قمری در سیستان و بلوچستان
حجت الاسلام بزمانی گفت: عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری، با فعالیت ۸۴۵ مبلغ و مبلغه و با موضوع تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری با فعالیت ۸۴۵ مبلغ و مبلغه با موضوع «تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده» در این استان آغاز شد اظهار داشت: از این تعداد مبلغ ۱۰۰نفر اعزامی از شهرستان‌های قم، مشهد و اصفهان و ۴۳۰ مبلغ و ۱۷۰ مبلغه مقیم این استان هستند و ۱۴۵ روحانی مستقر در نقاط محروم روستایی سیستان و بلوچستان فعالیت خواهند کرد.

حجت‌ الاسلام بزمانی افزود: عمده فعالیت مبلغان در ایام محرم الحرام ۱۴۴۱ هجری قمری، بحث اقامه نماز جماعت، برپایی گفتمان‌های دینی و سخنرانی با موضوع سبک زندگی حسینی و تفسیر قیام عاشورا، بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی بر پایه دو محور تبیین گام دوم انقلاب و آموزش خانواده خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تبیین آموزه‌های اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی و بیان مباحثی در خصوص صرفه‌جویی درعرصه‌های اقتصادی و نقش اقتصاد مقاومتی در زندگی فردی و اجتماعی نیز بخشی از فعالیت فرهنگی مبلغان است.

حجت‌ الاسلام بزمانی اظهار کرد: برای مقابله با هجمه‌ وسیع دشمنان در زمینه‌های فرهنگی باید شاهد حضور بیشتر مبلغان در ماه محرم باشیم و مبلغان ما باید از این فرصت بهترین استفاده را کنند و با ترویج ارزش‌های الهی، به مقابله با جنگ نرم دشمن برخیزند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات