۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۱۸۸۵۳
پورمختار در گفت‌وگو با رسا:

دشمن با عملیات روانی پیچیده درصدد کشاندن ایران به میز مذاکره است

دشمن با عملیات روانی پیچیده درصدد کشاندن ایران به میز مذاکره است
عضو کمیسیون حقوقی مجلس با بیان اینکه مذاکره با آمریکا قابل تصور نیست، معتقد است که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند با یک عملیات روانی ایران را به میز مذاکره بکشانند.
محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص خطرات مذاکره به آمریکا، گفت: دولت بر اساس آنچه تصمیم نظام است می‌تواند عمل کند و اینگونه نیست که بتواند به صورت یکطرفه وارد مذاکره با کشوری همچون آمریکا شود.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه که مشخص است رهبر انقلاب اسلامی هرگونه مذاکره با آمریکایی‌ها را در هر سطحی که باشد منع کرده و دولت نیز از این موضوع خبر دارد.

وی گفت: شخص رییس‌جمهور نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرد که مذاکره با آمریکا امروز شبیه به یک سم مهلک است و به نظر نمی‌رسد دستگاه دیپلماسی و یا شخص آقای روحانی وارد مذاکرات با طرف مقابل شود.

پورمختار در پایان اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی نقش پلیس بد را در جهان بازی می‌کند و حتی اعلام کرده که نباید کشور‌ها با ایران وارد مذاکره شوند، این موضع‌گیری‌های مقامات صهیونیست تنها یک عملیات روانی برای کشاندن ایران به میز مذاکره است و نباید فریب اینگونه رفتار‌ها خورد، زیرا آنچه که مشخص است مقامات رژیم صهیونیستی چیزی جز نظرات آمریکایی‌ها را منعکس نمی‌کنند و تنها بر اساس یک بازی سیاسی در حال منحرف کردن ایران برای ورود به مذاکرات هستند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات