۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۱۸۹۲۹
آیت الله میرباقری:

هدف از سند ۲۰۳۰ تربیت نسل براساس آموزه های غربی است

هدف از سند ۲۰۳۰ تربیت نسل براساس آموزه های غربی است
آیت الله میرباقری با اشاره به اینکه پذیرش اسناد بین المللی شکل جدیدی از بت پرستی است، گفت: حق تحفظ در اسنادی مانند 2030 چیزی بیشتر از یک شوخی سخیف نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی میرباقری در مراسم عزاداری شب سوم محرم هیئات ثارالله قم که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد با تقسیم حدودالله به مرزهای ظاهری و باطنی، عنوان کرد: مرزهای ظاهری خداوند احکامی مانند روزه و نماز و باطن حدود الله ولایت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باطن ولایت الوهیت است، بیان داشت: گاهی در روایات دین به ولایت تعریف می شود که ولایت امام و خود امام عین دین هستند.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم افزود: اگر کسی می خواهد خداوند را بپرستد باید مرز های ظاهری و باطنی و فردی و اجتماعی را رعایت کند.

وی تصریح کرد: قوانین و حدود خداوند متعال اعتباری نیستند بلکه این قوانین حقیقتا مرزهای الوهیت هستند.

آیت الله میرباقری با اشاره به اینکه در مقابل حدود الله، کسانی هستند که از جانب خودشان قانون گذاری می کنند، ابراز داشت: محاده کنندگان می خواهند خود مورد پرستش قرار گیرند و اراده بندگان خدا در اختیار آنها باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حدود الله مرزهای مشیت خداوند متعال است و با اقتضائات تاریخی و اقتصادی و... تغییر نمی کند.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه امکان تعدی و یا وضع حدود جدید در مقابل حدود الله وجود دارد اما سرانجام آن شکست و خواری است، تصریح کرد: امروز نیز مستکبرین به خصوص بعد از جنگ جهانی اول و دوم یک نظم جدید و ساختارهای حاکمیتی جدید برای دنیا طراحی کرده اند و کشورها را مجبور به اجرایی کردن قوانین بین المللی می کنند.

وی افزود: امروز باید مسؤولان ما مشخص کنند که در طرف محادین و مستکبرین و یا در طرف خداوند متعال هستند.

آیت الله میرباقری با بیان اینکه در هیچ دوره ای محاده با خداوند متعال به اندازه دوران کنونی نبوده است، عنوان کرد: مستکبرین ابتدا مفهوم دولت مرکزی را تولید و سپس آن را تبدیل به حاکمیت جهانی و دهکده جهانی کردند تا هیمنه جهانی ایجاد کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تفاوت های سلاطین قدیم با مستکبرین امروز، گفت: مستکبرین بر خلاف سلاطین قدیم برای تمامی عرصه های زندگی بشر ریل گذاری کرده اند که مصداق بارز آن سند 2030 است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه اسنادی مانند 2030 تحفظ پذیر نیستد، عنوان داشت: امروز پدید آورندگان اسناد جهانی با صدای بلند فریاد جدایی دین از زندگی را سر می دهند و با عقل خود بدنبال عرفی سازی زندگی بشر هستند.

وی با اشاره به اینکه محاده مستکبرین محدود به محاده ظاهری نمی شود، خاطرنشان کرد: سند 2030 به طور مستقیم مربوط به تربیت است و هدف از آن تربیت نسل است.

آیت الله میرباقری افزود: غرب بدنبال نفوذ در اعماق اراده های انسانی است و با رسمیت شناختن خانواده های هم جنس و برنامه هایی مانند چهارشنبه های سفید در پی قانونی کردن هرزگی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسیر  طراحی شده مستکبرین برای محاده نجوا است، ابراز کرد: شبکه های اجتماعی که با حضور شیاطین همراه است، برای دعوت جامعه به معصیت و عدوان بوجود آمده است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم افزود: حاصل تقوا و رعایت حدود الله آسودگی است و موجب پاک شدن بدی ها می شود و عمل انسان به نتایج بزرگ می رسد.

وی با اشاره به اینکه تمام رنج های انسان از زمانی شروع می شود که می خواهد جایگزین خداوند متعال باشد، گفت: باطن حدود الله آسودگی است اگر چه ظاهر آن منع است.

آیت الله میرباقری افزود: تمام عالم با امر خدا هماهنگ هستند چرا امور الهی قبل از رسیدن به ما از سماوات می گذرد و با آن ها هماهنگ می شود حال اگر ما با آن هماهنگ باشیم با همه عالم هماهنگ می شویم و در غیر این صورت با تمام عالم در گیر خواهیم شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز ساختار های محاده عوض شده است، عنوان کرد: در گذشته محاده با برده داری بود و امروز با دموکراسی صورت می پذیرد.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه حمله چهارم امریکایی ها در سال 2001 به دنیای اسلام با هدف گسترش ایدئولوژی آمریکایی صورت پذیرفت اظهار داشت: غرب معتقد است جنگ با کسانی که با ایدئولوژی آمریکا مخالف اند جنگ اخلاقی است، اگر چه در آن از سلاح کشتار دسته جمعی استفاده شود.

وی افزود: تمام لایه های تمدن امروز ایدئولوژیک است و دنیاپرستی و پرستش طواغیت روح غرب را تشکیل می دهد.

آیت الله میرباقری گفت: غرب به اسم اومانیزم و انسان پرستی در حال محاده با خداوند متعال است و ما باید صف مان را از آنها جدا کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پذیرش اسناد بین المللی به معنای بت پرستی است، تصریح کرد: حق تحفظ در اسنادی مانند 2030 چیزی بیشتر از یک شوخی سخیف نیست.

وی افزود: سید الشهدا (ع) به میدان آمدند و با اصلی ترین محاده و با کسانی که به دنبال تغییر توحید بودند، درگیر شدند.

گفتنی است مراسم عزاداری دهه اول محرم هیئات ثارالله قم هرشب از ساعت 21 در سالن اجتماعات مدرسه فیضییه و با سخنرانی آیت الله میرباقری برگزار می شود./1350/پ202/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات