۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۶۱۹۲۵۴
حاجی دلیگانی:

دستاورد‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی به زودی اعلام خواهد شد + فیلم

دستاورد‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی به زودی اعلام خواهد شد + فیلم
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر در حرکتی که برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز شده است خللی ایجاد نشود و شیطنت نشود دستاورد‌های آن به زودی اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگراری رسا در کاشان، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان کاشان که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد با اشاره به دو راهکار اساسی برای خروج از مشکلات، گفت: نخستین راهکار برای خروج از مشکلات کشور مبارزه با مفساد اقتصادی است و امروز عزم جدی برای مبارزه با فساد در کشور وجود دارد.

وی تقویت مدیریت‌ها را دومین راهکار خروج از مشکلات دانست و افزود: این وظیفه و حق قانونی نمایندگان مجلس است که به دنبال تقویت مدیریت‌ها باشند و هر کجا وزیری وظیفه خودش را انجام نداد تذکر داده شود.

حاجی دلیگانی گفت: کار مجلس تنها استیضاح نیست بلکه وزیران نیز وظیفه دارند پای کار باشند و به عنوان یک وزیر انقلابی و با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به ادامه صادرات نفت کشور و منابع درآمد نفتی برای کشور، افزود: امروز برخی قصد دارند فضای کشور را تیره و تار نشان دهند و تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را مذاکره با آمریکا می دانند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر فضای امید و نشاط در کشور، اظهار داشت: کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی نیاز به مذاکره با آمریکا ندارد بلکه نیاز به کار و تلاش و کوشش مضاعف دارد.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: اگر هر وزیری و مسؤولی در کشور خالصانه و برای رضای خدا کار می‌کرد امروز هیچ مشکلی در کشور وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه برخی عملا هیچ کار و تلاشی ندارند و تنها صندلی اشغال کرده اند، اظهار داشت: مشکل ما در بی عاری‌ها و بی حالی‌ها است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس ادامه داد: در گام دوم مدیران کشور باید در راس میدان کار و تلاش قرار داشته باشند و از حاشیه سازی پرهیز کنند و از پاسخگو بودن به مردم فرار نکنند و مجلس نیز مراقبت کند تا مشکل کشور حل شود.

حاج دلیگانی با اشاره به اینکه برخی نخواستند اقتصاد مقاومتی را در کشور عملیاتی کنند، اظهار داشت: اگر ۲۰ درصد از اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کرده بودند امروز این وضعیت کشور ما نبود و این همه مشکل در کشور وجود نداشت.

وی در ادامه بر شفاف سازی فعالیت‌ها تأکید و اضافه کرد: امروزه با وجود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امکان هیچ نوع پنهان کاری نیست و اگر اطلاع رسانی نشود شبکه‌های خارجی دشمن اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه واقعیت‌های مفاسد اقتصادی را باید گفت تا برای دیگران درس عبرت باشد، افزود: امروز هر کس با هر ابزاری که در اختیار دارد در منابر و خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی باید از علم مبارزه‌ای که با فساد اقتصادی در کشور برداشته شده است حمایت کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: اگر در حرکتی که برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز شده است خللی ایجاد نشود و شیطنت نشود آثار و دستاورد‌های آن به زودی اعلام خواهد شد.

حاجی دلیگانی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که امسال، سال گشایش است، افزود: این امر تحقق یافتنی است و امسال با سرنگونی پهپاد آمریکایی آن هم با سلاح ایرانی نه با اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ ساخت روسیه، دیگر اثری از رجزخوانی‌های آمریکا و انگلیس نبود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: خشم آمریکا از سرنگونی پهپاد آمریکایی نبود بلکه خشم آنها از این بود که جمهوری اسلامی ایران از چنین سلاحی برخوردار بوده است و آن‌ها بی خبر بوده اند./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 3

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
 
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات