۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۱۹۳۵۲
شیخ قاووق:

مقاومت در مرحله طلایی قرار دارد

مقاومت در مرحله طلایی قرار دارد
عضو شورای مرکزی حزب‌الله تأکید کرد که مقاومت توانست قدرت و اراده خود را با انجام عملیات علیه دشمن صهیونیستی در روز روشن ثابت کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی در حزب‌الله لبنان تأکید کرد، مقاومت توانست قدرت و اراده خود را با انجام عملیات علیه دشمن صهیونیستی در روز روشن ثابت کند تا از حق لبنان حمایت کند. ما حق خود را در پاسخ و بازدارندگی برای هر تجاوز بعد علیه لبنان ثابت کردیم. بنابراین لبنانی‌ها بار دیگر احساس کردند که با یک پیروزی جدید روبرو هستند.

شیخ قاووق در جریان سخنرانی‌اش در مراسم عاشورایی، که حزب‌الله آن را در مجمع «اهل بیت( ع)» در شهر «بنت جبیل» تدارک دید، خاطرنشان کرد: «بنیامین نتانیاهو» بر تحریم‌های مالی، اقتصادی، سیاسی و معنوی و نیز درج شدن مقاومت در فهرست تروریسم چشم امید بسته بود به این نحو که این اقدامات خصمانه، مقاومت را از پاسخ بازخواهد داشت و این فشارها آن را تضعیف می‌کند و اراده‌اش را سست می‌کند و حمله بی‌پاسخ می‌ماند. ولی دنیا شاهد بود که تمام تحریم‌ها و فهرست‌بندی تروریستی اراده ما را شکست نداد و باعث ایجاد تغییر در موضع‌گیری ما نشده است و هیچ چیزی تغییر نکرده. پاسخی که مقابل جهانیان سرخورده کرد و باعث شد نظامیانش پا به فرار بگذارند و پست‌ها، پادگان‌ها و پاسگاه‌ها را ترک کنند، در واقع رسوایی و مضحکه‌ای علیه ارتش رژیم صهیونیستی در مقابل جهانیان بود.

وی تأکید کرد: «ملت لبنان بار دیگر به مقاومت، با وجود تحریم‌های آمریکا و تهدیدهای صهیونیستی و طبقه‌بندی‌های تروریستی تجدید اعتماد کردند. تجاوزات نتیجه‌ای معکوس داد و به دولت آمریکا شوک وارد کرد؛ چرا که آنها محاصره و انزوای مقاومت را می‌خواستند، در حالی‌که آمریکا و ابزارهای آن در منطقه و لبنان بودند که منزوی شدند. امواج حمایت از مقاومت سرتاسر جهان عرب و جهان اسلام را فرا می‌گیرد.»/983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات