۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۱۹۴۵۷
رییس اداره اوقاف شهرضا:

۲۰۰ بسته «مهر تحصیلی» بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود

۲۰۰ بسته «مهر تحصیلی» بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا از اهدای ۲۰۰ بسته نوشت افزار در قالب طرح مهر تحصیلی به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای اجرای امینانه و عمل به نیات واقفین خیر اندیش این بسته ها به ارزش حدود 300 میلیون ریال از محل موقوفه محمد ابراهیم تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه هر بسته مهر تحصیلی شامل کیف، انواع مداد، جامدادی، دفتر و... می باشد که با توجه به فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید کلیه اجناس مذکور از بهترین تولیدات ایرانی متناسب با مقطع تحصیلی دانش آموزان توسط اتشارات سازمان اوقاف تهیه و در اختیار شهرستان ها جهت توزیع قرار داده شده است.

فرهاد عرب در خصوص نحوه شناسایی دانش آموزان جهت دریافت اقلام افزود با هماهنگی و همکاری دفتر امام جمعه محترم، کمیته امدادامام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، اداره آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی شهرستان به این اداره معرفی شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که در طرح مهر تحصیلی با توجه به حضور دانش آموزان مستعد و نخبه در خانواده های نیازمند و لزوم حمایت از این افراد به دلیل تاثیرگذاری و ارائه خدمات ارزنده شان در آینده کشور می توانند با تلاش های خود جان هزاران نفر را نجات داده و مسیر زندگی افراد زیادی را تغییر دهند که این خود نتیجه روشن اجرای نیت واقفین خیراندیش می باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا در پایان از همه خیرین و مردم شریف درخواست کرد در راستای عمل به این جمله که وقف، صدقه جاریه می باشد ، با وقف قسمتی از سرمایه خود جهت ایجاد وقف جدید با نیت کمک و حمایت از دانش آموزان نیازمند نام خود را برای همیشه زنده نگه دارند./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات