۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۱۹۵۴۰
ویژه طلاب خوزستانی؛

ثبت نام درخواست خروج از کشور برای زیارت اربعین حسینی آغاز شد

ثبت نام درخواست خروج از کشور برای زیارت اربعین حسینی آغاز شد
ثبت نام درخواست خروج از کشور برای زیارت اربعین حسینی  ویژه طلاب استان خوزستان آغاز شد.
حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی نام نویسی از طلاب حوزه علمیه خوزستان برای ثبت خروج از کشور در همه مدارس از ۱۰ شهریورماه آغاز شد که در این باره با مراجعه به مدارس علمیه محل تحصیل، جهت درخواست ثبت خروج از کشور اقدام کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان با بیان اینکه طلاب ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند، عنوان داشت: طلاب گرامی برای اطلاع از وضعیت ممنوع الخروج بودن خود یا وضعیت خروج از کشور جدید می‌بایست به سامانه نظام وظیفه مراجعه کنند.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: طلاب استان خوزستان به هیچ وجه از طریق سامانه معاونت وظیفه عمومی ناجا نسبت به درخواست مجوز خروج از کشور اقدام نکنند، در صورت اقدام، درخواست شان توسط مدیریت استان رد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه، کد ملی و کد سخا است و منظور از کد سخا، کد مرکز خدمات نیست، خاطرنشان کرد: طلاب باید نام و نام خانوادگی، شماره پرونده حوزه و کدملی را به شماره ۰۹۱۰۷۲۲۸۹۱۹ در پیام رسان ایتا ارسال و کد سخا را دریافت کنند.

حجت الاسلام کیانی بیان داشت: طلابی که سال گذشته برای دریافت گذرنامه و زیارت، درخواست خروج از کشور داشتند و به عللی موفق به خروج نشدند باید به نظام وظیفه استان یا معاونت‌های عمومی در شهرستان‌ها به همراه گذرنامه یا کارت ملی مراجعه کنند و خروج پیشین را ابطال و درخواست خروج جدید بدهند و پس از دریافت به مدرسه محل تحصیل ارائه کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان استان خوزستان اضافه کرد: اگر طلبه‌ای نیازمند گذرنامه است، شرط اول گذراندن ۱۸ سالگی و اقدام برای اخذ معافیت تحصیلی می‌باشد که در ادامه برای ثبت خروج از کشور اقدام کنند و پس از ثبت آن، به اداره گذرنامه شهرستان مراجعه کنند که از آنجا به دفاتر پلیس +۱۰ برای دریافت گذرنامه معرفی می‌شوند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات