۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۱۹۰۶۸
حجت الاسلام حیدری مطرح کرد؛

فعالیت فرقه یمانی همزمان با آغاز ماه محرم

فعالیت فرقه یمانی همزمان با آغاز ماه محرم
مدیر مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر از فعالیت فرقه یمانی در مناطق حاشیه‌ای و همزمان با ماه محرم خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، پیش از ظهر امروز، در دیدار صمیمانه معاونان مرکز مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان با امام جمعه اهواز، با بیان اینکه بسیاری از طلاب مدرسه در محرم، قربه الی الله به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند، اظهار داشت: متأسفانه فرقه یمانی در مناطق حاشیه‌ای شهرستان به ویژه در ۴ منطقه به شدت فعال است و در اهواز حتی موکبی راه اندازی کرده و کتابچه‌های کوچکی توزیع می‌کند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به اینکه فرقه یمانی در اربعین سال گذشته وسایل ایاب و ذهاب بسیاری تهیه کرد، عنوان داشت: بار‌ها از فعالیت فرقه مذکور گزارش‌هایی ارائه کردم، فعالیت آن‌ها به حدی است که مبلغان ما احساس ناامنی می‌کنند و خود چندین بار مورد تهدید قرار گرفتم.

حجت الاسلام حیدری خواستار توجه بیش از بیش به مبلغان شد و گفت: در بحث زیارت اربعین، تردد ماشین‌ها و استقرار روحانیت در مرز شلمچه مورد توجه قرار بگیرد و در عین حال ساماندهی شوند؛ از سوی دیگر فعالیت فرقه یمانی در اربعین کنترل شود.

همچنین حجت الاسلام محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه امام حسن (ع) کیانشهر، بیان داشت: نسیم خوشی از وجود روحانیت خدمتگزار در کشور در قالب ائمه جمعه و قوه قضائیه حس می‌شود و امیدواریم که خادمان حوزه، طلاب متواضع تری تربیت کنند تا انقلاب اسلامی محکمتر از گذشته پیش برود.

از سوی دیگر حجت الاسلام احمد عمرانی، مدیر مدرسه آل طیب اهواز گفت: ۸۰ طلبه در پایه‌های اول تا دهم به تحصیل در مدرسه مشغول هستند که در این میان طلاب ملبس به فعالیت‌های تبلیغی اشتغال دارند./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات