۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۱۹۶۳۵
امام جمعه موقت ساری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت هویت دینی و انقلابی جامعه به منظور مقابله با دشمن

ضرورت تقویت هویت دینی و انقلابی جامعه به منظور مقابله با دشمن
امام جمعه موقت ساری گفت: امروز برای مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمن باید هویت دینی و انقلابی جامعه را بیشتر تقویت کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در همایش طلایه داران معروف استان در ساری با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، ایستادگی و مقاومت را مهم‌ترین درس نهضت عاشورا عنوان کرد و گفت: امروز این فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه نهادینه و گسترش یابد.

وی با بیان این که امام حسین (ع) برای حفظ دین جان شیرین خود را در طلب اخلاص گذاشتند، افزود: امروز ما نیز برای حفظ دین و انقلاب باید همانند شهدا جانفشانی کنیم.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که دشمنان به دنبال از بین بردن هویت دینی جامعه اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: باید با تقویت برنامه‌های دینی و ارزشی این هویت را هر روز بیشتر تقویت کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر هویت دینی و انقلابی جامعه کمرنگ و تضعیف شود مسیر برای نفوذ وتوطئه دشمن هموار خواهد شد، گفت: هدف دشمن نفوذ در جامعه اسلامی به منظور ضربه زدن به اصل اسلام و انقلاب است.

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که امروز برای مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن باید هویت دینی و انقلابی جامعه را بیشتر تقویت کنیم، افزود: نباید بگذاریم راه نفوذ دشمن در نظام اسلامی باز شود.

حجت الاسلام قاسمی در ادامه سخنان خود یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) را احیاء امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: ترویج و گسترش این فریضه ارزشمند دینی سدی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان این که باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه استفاده شود، افزود: فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر تنها با ابلاغیه و بخش نامه نهادینه نخواهد شد بلکه باید در این خصوص عزم جدی وجود داشته باشد.

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که امروز باید غیرت دینی در این جامعه تقویت شود، خاطرنشان کرد: اگر غیرت دینی در جامعه وجود داشته باشد هیچ گاه حاضر نخواهیم بود در برابر سلطه استکبار عقب نشینی کنیم.

وی با تأکید براین که مسأله عفاف و حجاب همواره جز موضوعات مورد تأکید بزرگان دینی ما بوده است، گفت: باید با تبیین صحیح سیره اهل بیت (ع) در جامعه این فرهنگ دینی بیشتر در جامعه ترویج و تبیین شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات