۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۱۹۶۸۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمنان از مجاهدین فی سبیل الله می ترسند

دشمنان از مجاهدین فی سبیل الله می ترسند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان ۷۰ سال خونخواری می‌کنند و انسان‌های بی گناه را می‌کشند، اما از مجاهدین فی سبیل الله می‌ترسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در پاسگاه مرزی ماهیرود در جمع نیروهای مسلح مستقر در نقطه صفر مرزی اظهار داشت: بیداری نیروهای مسلح و ایجاد امنیت و خدمت به مردم نیز عبادت خدا است.

وی گفت: هر چیزی در این عالم ضدی دارد و خداوند متعال هر چیزی بر اساس حکمت آفریده اما تکامل لازمه تضاد است لذا این عالم، عالم تضاد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بزرگترین سرمایه در هر جامعه‌ای سرمایه انسانی است؛ انسان‌ها در ظاهر شاید مانند هم باشند اما در باطن فرق می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برخی انسان‌ها مانند گرگ درنده بوده ولی برخی انسان‌ها مانند فرشته هستند؛ در مقابل فرهنگ انبیای الهی که تمام آن دعوت به فهم، بصیرت، عقل، اندیشه و کمالات است می‌بینید ابوجهل‌ها چه می‌کنند.

وی ادامه داد: در دین خدا که بر اساس عدل است امروز انسان‌های درنده چه می‌کنند؟؛ همه خیرها در سایه جهاد بوده و جهاد سلاحی است که در مقابل ستمگر به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان پایبند عقل، فطرت، دین و قانون نیستند و با دشمنان فقط می‌توان با زبان قدرت حرف زد؛ استکبار جهانی خونخوار بیش از 70 سال کشور مظلوم فلسطین را اشغال کرده و در این مدت با مقاومت روبرو شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر مردم فلسطین و سایر کشورهای مظلوم می‌خواستند تحت تاثیر دشمن قرار بگیرند امروز دشمن به داخل خانه‌هایشان می‌رفت.

وی افزود: دشمنان 70 سال خونخواری می‌کنند و انسان‌های بی گناه را می‌کشند اما از مجاهدین فی سبیل الله می‌ترسند و آن‌ها با ایجاد گروه‌های تروریستی مانند داعش در عراق و سوریه خواستند چند روزه این کشورها را ساقط کنند اما با مقاومت روبرو شدند و امروز این گروه‌های تروریستی که ابزار بودند و ارباب آن‌ها باید منطقه را ترک کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عربی های مرتجع منطقه به عنوان نوکرهای استکبار جهانی به کشور فقیر حمله کردند اما با مقاومت تمام دشمنان به خاک ذلت کشیده شدند و در مقابل بسیاری از کشورهای منطقه که زیر چکمه‌های استکبار و غرب له می‌شوند جمهوری اسلامی ایران امنیت مثال زدنی دارد که این به برکت قامت ایستاده نیروهای مسلح و شهیدان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: اربعین حسینی امروز به مانور بین المللی تبدیل شده و در سراسر دنیا حسین(ع) به عنوان سمبل آزادی برای تمام انسان‌ها شناخته می‎شود و موکب‌ها در اربعین حسینی برای محبت، خدمت و خیرمقدم و ایثار می‌روند.

وی عنوان کرد: امیدواریم یک روزی مکتب حسینی و سیره مهدوی جهانی شود و انسان‌ها در هر گوشه دنیا از نعمت بزرگ امنیت برخوردار باشند./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
هادی رحیمی
ارسال نظرات