۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۶۱۹۷۵۵
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

فاجعه ۱۷ شهریور طرحی آمریکایی بود + فیلم

فاجعه ۱۷ شهریور طرحی آمریکایی بود + فیلم
حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه فاجعه ۱۷ شهریور طرحی آمریکایی بود، گفت: القای یاس و ناامیدی حربه دشمن برای تضعیف نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نوری زاده رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفدهم شهریورماه در محل یادمان این شهدای والامقام گفت: شهدای هفدهم شهریور به ما یاد دادند تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی تعظیم شعائر دینی را اوجب واجبات بیان کرد و ادامه داد: براساس کلام بنیان گذار کبیر انقلاب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر هر کسی واجب است.

حجت الاسلام نوری زاده بیان داشت: همانگونه که قبل از انقلاب دشمنان قصد داشتند مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند و می خواستند عزم و اراده ملی ملت را در همراهی حرکت انقلابی امام متوقف کنند ناکام ماندند به طور قطع امروز نیز در توطئه ها و نیرنگهایی که علیه ملت ایران روا می دارند ناکام خواهند شد.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه دشمنان درصدد ناکام کردن حلاوت پیروزی انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: ملت ایران پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلام همچنان دشمنی ها و خباث های دشمنان را مشاهده می کنند؛ دشمنان در حال حاضر می خواهند ملت ایران دستاوردهای انقلاب اسلامی را در چهل سالگی انقلاب نادیده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ملت و مسؤولان امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستند، گفت: هر مسؤولی که بر صندلی خدمتی تکیه زده باید بداند برای هر یک از آن صندلی ها در پست های مهم مدیریتی کربلا و عاشورایی به پا شده و خون های پاکی زمین ریخته شده است.

حجت الاسلام نوری زاده هفدهم شهریورماه را یوم الله دانست و ابراز کرد: هر روزی که تداعی کننده یاد پروردگار باشد یوم الله است؛ امروز برای هر صندلی و پستی که اشغال شده قریب به 73 شهید تقدیم انقلاب شده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: امروز دشمنان درصدد هستند این خونها را با دشمنی ها، تهدیدها و ارعاب ها از بین ببرد، امروز دشمن با ناامید ساختن ملت و بدبین کردن مردم نسبت به مسؤولان خدوم قصد تضعیف نظام و انقلاب اسلامی را دارد.

وی بر اتحاد و انسجام ملت تاکید کرد و گفت: ما امروز در مسیر دین بیش از بیش نیازمند اتحاد هستیم و تا پای جان باید در کنار ارزش ها از انقلاب و قرآن صیانت کنیم. همانگونه که اول انقلاب آمریکا و اعوان او توطئه هایی را علیه نظام روا می داشتند امروز نیز همان توطئه ها ادامه دارد.

حجت الاسلام نوری زاده بزرگترین ظلم آمریکا به ملت ایران تحمیل رژیم پهلوی بیان کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دولت های آمریکا بزرگ ترین ظلمی که بر ملت ایران روا داشتند این بود که دودمان پهلوی را به ما تحمیل کردند و مخازن ما را با دست آنان به غارت بردند و ارتش ایران را روز هفدهم شهریور در مقابل ملت قرار دادند./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات