۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۱۹۹۳۳
حجت الاسلام صادقی تأکید کرد؛

ضرورت تقویت دکترین مقاومت در جامعه اسلامی

ضرورت تقویت دکترین مقاومت در جامعه اسلامی
حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که امروز پیکار عملی با دشمن تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی توطئه‌های دشمن را خنثی و راه‌های توطئه آن‌ها را خواهد بست.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران را بی تأثیر خواند و گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند مانعی بر سر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شود.
 
وی با بیان این که تحریم‌ها می‌تواند بستری برای رشد و تعالی کشور در بخش‌های مختلف باشد، افزود: باید از این فرصت‌های موجود در جهت استقلال و خودکفایی بهره گرفته شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز پیکار عملی با دشمن تحقق اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی توطئه‌های دشمن را خنثی و راه‌های توطئه آن‌ها را خواهد بست.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که با بیان این که درس بزرگ سید الشهدا (ع) به همه انسان‌های طالب سعادت و کمال، مقاومت و ایستادگی است، تصریح کرد: در سایه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیازمند تبیین و گسترش دکترین مقاومت در جامعه اسلامی هستیم، بیان داشت: راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران‌های به وجود آمده دکترین مقاومت است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام حسین (ع) نسخه عملی مبارزه با ظلم و ظالم برای بشریت است، ادامه داد: درس بزرگی که از سیدالشهدا (ع) باید آموخت، این است که در مقابل استعمارگران و مستکبران در هیچ دوره و زمانی نباید سکوت کنیم.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن فکر می‌کرد با آغاز کارزار فشار حداکثری علیه ملت ایران می‌تواند به خواسته‌های خود دست یابد، افزود: اما امروز به وضوح می‌بینیم که ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر فشار‌های حداکثری آمریکا نتیجه مثبتی داشته و شرایط امروز کشور پایدار است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه تسلیم فشار‌های دشمن نخواهد شد، خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می‌توانیم از هر شرایط بحرانی عبور و کشور را در مسیر امن و آرامش هدایت کنیم./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات