۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۹۸۵۸
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

هیأت های مذهبی پیشتاز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

هیأت های مذهبی پیشتاز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، هیأت های مذهبی را پیشتاز در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی معرفی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام میرمحمدیان، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در بازدید از هیأت های مذهبی برخی شهر‌های مازندران گفت: امروز بیانیه گام دوم انقلاب و مسائل روز جامعه اسلامی باید در هیات‌های مذهبی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
حجت الاسلام میر محمدیان، بیانیه گام دوم انقلاب را منشوری ارزشمند در جهت رشد و تعالی جامعه اسلامی در جهت تحقق تمدن نوین اسلام دانست و افزود: همه بخش های کشور به ویژه تشکل ها و نهادهای دینی و فرهنگی در تحقق این بیانیه مهم وظیفه دارند.
 
وی ضمن عرض تسلیت سوگواری شهادت جانسوز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و فرا رسیدن عاشورای حسینی اظهار داشت: نگاه به منش و سیره حضرت سیدالشهداء (ع) در جریان واقعه عاشورا درس بزرگ ذلت ناپذیری است و امروز این گفتمان باید در همه جوامع اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان این که امروز فرهنگ و گفتمان حسینی جهانی شده است، افزود: گسترش روز افزون این فرهنگ ارزشمند نشان دهنده حقانیت قیام حسینی و حرکت عظیم امام حسین(ع) است.
 
حجت الاسلام میرمحمدیان با اشاره به قیام عاشورایی حضرت سیدالشهدا (ع) در واقعه خونین کربلا، افزود: عبرت‌های عاشورایی قیام امام حسین (ع) باید درس بزرگ ملت‌های مسلمان جهان باشد و این قیام باید راه روشن همه مسلمانان جهان قرار گیرد.
 
وی با اشاره اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و دینی در هیات‌های مذهبی تصریح کرد: توجه به مسائل اجتماعی و روز جامعه اسلامی از سوی هیات‌های مذهبی امروز یک ضرورت جدی است و هیات باید در خصوص مسائل سبک زندگی دینی و اسلامی هم تاثیر گذار باشند.
 
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص تشکل‌های دینی و مذهبی به ویژه هیات‌های مذهبی، تاکید کرد: دغدغه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رفع مشکلات تشکل‌های دینی و مردمی است و از ظرفیت‌های موجود خود در این بخش تمام تلاش خود را معطوف به رفع این مشکلات کرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات