۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۱۹۹۶۲

زندان مخفی در زیر کاخ «محمد بن سلمان»

زندان مخفی در زیر کاخ «محمد بن سلمان»
یک حساب توییتری که به افشای اخبار خاندان سعودی مشهور است نوشت که ولی‌عهد این کشور در حال ساختن زندانی در زیر قصر خود است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حساب توییتری «العهد الجدید» که هر از گاهی دست به افشاگری درباره خاندان سعودی می‌زند، اعلام کرد که «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی زندانی در زیر قصر «السلام» می‌سازد.

در این توییت آمده است: در کاخ «السلام» زندانی سری (بنا) خواهد شد؛ در حال حاضر 10 طبقه زیر کاخ ساخته شده که برخی از آنها سلول انفرادی و برخی زندان‌های مخفی تاریک خواهند بود؛ برای اینکه این زندان نیز شاهد حوادثی شبیه به حوادث «ریتز» باشد؛ بن سلمان می‌خواهد خودش بر عملیات بازجویی و شکنجه نظارت کند (و لذت ببرد).

در سال ۲۰۱۷ هتل «ریتز کارلتون» عربستان به دلیل تبدیل آن به مکانی برای بازداشت و شکنجه شاهزاده‌هایی از قبیل فرزندان «ملک عبدالله» شاه سابق سعودی و تاجران سرشناسی از قبیل «ولید بن طلال» در رسانه‌های بین‌المللی خبرساز شده بود.

این در حالی است که در پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی «جمال خاشقچی» در کنسولگری این کشور در ترکیه نیز انگشت اتهام به سمت محمد بن سلمان دراز است اگرچه وی تا کنون به هر وسیله‌ای شده این اتهام را از خود دور کرده است/983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات