۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۲۰۱۸۹

سایه وحشت بر سر شهرک‌نشینان؛ انتقاد ارتش اسرائیل و موساد از نتانیاهو

سایه وحشت بر سر شهرک‌نشینان؛ انتقاد ارتش اسرائیل و موساد از نتانیاهو
سایه وحشت از موشک‌های مقاومت همچنان بر سر شهرک‌نشینان صهیونیست اطراف نوار غزه سنگینی می‌کند و همین عامل سبب خشم و گلایه آنها از مقامات رژیم اشغالگر شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت صهیونیستی والاه نوشت ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه از کوتاهی دولت‌شان در قبال خود و سهل انگاری در برابر شلیک موشک‌ها به سمت آنها و ادامه به صدا در آمدن آژیر خطر به ستوه آمده‌اند.

این رسانه به نقل از شهرک‌نشینان شهرک‌های اطراف نوار غزه نوشت که آنها هشدار داده‌اند که این وضعیت نمی‌تواند ادامه یابد و دولت اسرائیل هم به اندازه کافی برای دستیابی به راه حلی فعالیتی نمی‌کند.

یک شهرک‌نشین صهیونیست به نام «شایکا» گفته است ما باید به صورت سخت پاسخ دهیم، ما صحنه بازی نیروهای حماس شده‌ایم.

از سوی دیگر گابی اشکنازی رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و عضو کنست از ائتلاف موسوم به آبی سفید به ریاست بنی گانتس گفته است معتقدم که تصویر بنیامین نتانیاهو در حال فرار، هر اسرائیلی را سرخورده کرده است و هرگز خوشایند نیست که این صحنه‌ها را ما ببینیم.

وی افزود معتقدم که این مسئله با محاسبات سیاسی داخلی ارتباطی ندارد بلکه دیدن این صحنه(فرار نتانیاهو هنگام شلیک موشک‌های مقاومت)،‌انسان را  در تنگنا قرار می‌دهد و احساس نارضایتی به او دست می‌دهد.

انتقاد شدید ارتش و موساد از نتانیاهو : ما را برای  اهداف انتخاباتی مورد استفاده قرار می‌دهد 

  یک رسانه رژیم صهیونیستی از انتقاد ارتش و موساد از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پرده برداشت و نوشت ارتش اسرائیل و موساد(سازمان جاسوسی) به صراحت از اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در یک کنفرانس مطبوعاتی که به تاسیسات هسته‌ای ایران اشاره کرده بود، انتقاد کرده‌اند.

بر اساس گزارش معاریو، مسئولانی در  ارتش رژیم صهیونیستی و موساد گفته‌‌ اند که نتانیاهو از ما(ارتش و موساد) برای پیشبرد برنامه تبلیغاتی برای انتخابات بهره‌برداری سیاسی می‌کند.

معاریو نوشت آنچه انتقاد از نتانیاهو را توجیه می‌کند،  عناوین سیاسی بود که در کنفرانس  اخیر نتانیاهو مطرح شد. این رسانه به نقل از منابعی در دفتر نتانیاهو نوشت که فرماندهان دستگاه‌های امنیتی خودشان از نخست وزیر خواسته بودند که درباره تاسیسات هسته‌ای ایران اظهارنظر کند.

به نوشته معاریو، مسئولان دفتر نتانیاهو مدعی شدند که همه چیز با هماهنگی کامل ارتش و موساد و بر اساس  توصیه‌های آنها مطرح شده است.

این رسانه نوشت : یوسی کوهین رئیس موساد و آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل از نتانیاهو حمایت می‌کنند.

از سوی دیگر ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به شدت از نتانیاهو انتقاد کرد و گفت کنفرانس اخیر وی، فقط برای انگیزه‌های شخصی و سیاسی وی برگزار شده بود و نتانیاو تلاش می‌کند نگاهها را از مشکلاتش با  استفاده غیرمسئولانه از امور استراتژیک اسرائیل منحرف کند و امنیت را برای تقویت نیازهای شخصی و سیاسی خود مورد استفاده قرار می‌دهد./847/ب

من: تسنیم

ارسال نظرات