۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۲۰۳۱۴

۱۳ سری جهیزیه به زوج های نیازمند استان یزد اهدا شد

۱۳ سری جهیزیه به زوج های نیازمند استان یزد اهدا شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اهدای ۱۳ سری جهیزیه به ۱۳ زوج جوان در نقاط محروم استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بر لزوم حمایت از حوزه خانواده در جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان این نظام، خانواده را به‌عنوان بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین نهاد در جامعه اسلامی در نوک پیکان توطئه‌های خود قرار داده‌اند.

وی حوزه خانواده را از اولویت‌های این سازمان دانست و اظهار داشت: در این راستا طرحی با عنوان پویش ملی «هم سرنوشتیم» در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام نجیمی تصریح کرد: در قالب این طرح جلساتی با حضور اقشار تأثیرگذار استان به‌ویژه با توجه به‌قرار گرفتن در ماه محرم با حضور مبلغین، مبلغات، مداحان، شاعران و روسای هیئات برگزار و ضمن تبیین جایگاه ضرورت بحث خانواده، تغذیه فکری لازم در قالب ارائه محتوا انجام‌شده است.

وی بر لزوم تسهیل شرایط ازدواج در جامعه تأکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نخستین گام جهت حمایت از ازدواج آسان طرح مشارکت در اهدای اقلام ضروری جهیزیه به زوج‌های نیازمند را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در این راستا طرح «مسجد احسان» با موضوع ائمه جماعات و مساجد توسط سازمان تبلیغات اسلامی کشور با همکاری بنیاد برکت در سطح کشور اجرا شد.

وی افزود: در مرحله اول طرح هر مسجد یک جهیزیه با موضوع مناطق محروم و روستاهای استان اجرا و پس از شناسایی زوج‌های نیازمند هماهنگی‌های لازم جهت اهدا جهیزیه انجام‌شده است.

حجت‌الاسلام نجیمی بابیان اینکه در این طرح مبلغی توسط زوجین پرداخت‌شده است افزود: درمجموع ۱۲ قلم کالا به ارزش بالغ‌بر ۱۲۰ میلیون ریال به زوج‌های نیازمند در قالب این طرح اهدا شد.

وی تصریح کرد: در قالب طرح مسجد احسان ۱۳ سری جهیزیه به ۱۳ زوج جوان نیازمند در آستانه ازدواج استان اهدا شد.

حجت‌الاسلام نجیمی در پایان‌ بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیری در حوزه ازدواج تأکید کرد و اظهار داشت: باید دستگاه‌های مرتبط نیز در این حوزه تسهیل گری لازم را انجام دهند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات