۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۶۲۰۳۳۹

مشارکت ۵۰۰ شخصیت در کنفرانس اخوان‌المسلمین در استانبول

مشارکت ۵۰۰ شخصیت در کنفرانس اخوان‌المسلمین در استانبول
کنفرانس بین‌المللی اخوان‌المسلمین با حضور ۵۰۰ شخصیت عربی و اسلامی از ۲۰ کشور جهان در شهر «استانبول» ترکیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس بین‌المللی اخوان‌المسلمین از امروز با شعار «اخوان‌المسلمین؛ اصالت و استمرار» در استانبول آغاز می‌شود.

برگزارکنندگان این کنفرانس اظهار کردند که این گردهمایی با هدف تأکید بر ایستادگی اخوان‌المسلمین در مسیر اعتدال و میانه‌روی، و همچنین تأکید بر ادامه دفاع از آرمان‌های ملت فلسطین و نقش برجسته این جنبش اسلامی در حمایت از اقلیت‌های مسلمان برگزار می‌شود.

همام علی یوسف، عضو شورای عمومی جنبش اخوان‌المسلمین مصر تصریح کرد: این کنفرانس در جهت تاکید بر ایستادگی این جنبش بر رویکرد اعتدال که از قرآن و سنت پیامبر (ص) گرفته شده، برگزار می‌شود.

محمد عکرم بلعاوی، پژوهشگر دانشگاهی فلسطینی نیز، اظهار کرد: موضوع این کنفرانس اقلیت‌های اسلامی، مبنی بر اینکه این اقلیت‌ها در معرض توطئه‌ها و مشکلات ساختگی قرار گرفته‌اند، خواهد بود و نقش مهم اقلیت‌های مسلمان در مسیر تمدن اسلامی و احیای جایگاه گذشته آن‌ها به‌عنوان منشأ خیر برای امت اسلام و همه بشریت از دیگر محورهای این کنفرانس است./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
تقدیر و حمایت از این اقدام مثبت فرهنگی مذهبی و علمی
0
0