۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۲۰۵۱۲

تقدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از فروشگاه شهروند

تقدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از فروشگاه شهروند
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از همگاری فروشگاه شهروند در مشارکت اجرای طرح نمایشگاه شمیم حسینی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، غلامعلی قدیریان مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از برپایی گفت: با توجه  به فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع)، نمایشگاه شمیم حسینی ویژه مساجد و هیئات عزاداری با همکاری فروشگاه‌های شهروند در 18 نقطه استان تهران برای حمایت از برپایی مراسمات عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام و تعظیم شعائر حسینی  برگزار شد.

حجت الاسلام قدیریان بیان داشت: در این اقدام شایسته فروشگاه شهروند اقلام مصرفی هیئات، حسینیه ها و مساجد از جمله حبوبات، برنج، گوشت، چای، قند و دیگر اقلام را با تخیف 10 تا 50 درصدی در اختیار این هیئات و مساجد قرار داد که این امر خیر و حسنه مورد حمایت مساجد و متولیان مراسمات مذهبی قرار گرفت. به همین منظور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران از دکتر سریع القلم مدیرعامل شهروند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی در پایان با بیان اینکه ائمه جماعت و فعالان فرهنگی مذهبی مساجد خواهان تداوم ارائه خدمات خالصانه‌ و بدون چشم داشت، مانند این طرح هستند اظهار کرد: با توجه به اینکه این امر پسندید به شدت مورد استقبال مساجد و علی الخصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران قرار گرفته است و همچنین در خواست های که از سوی امامان جماعات به این مجموعه جهت تداوم این امر خیرخواهان ارسال شده است ضمن تقدیر و تشکر از این فروشگاه بزرگ مردمی خواهان تداوم اینگونه طرح ها بوده و سایر مراکز مشابه هم به الگوگیری در اجرایی اینگونه اقدامات دعوت می کنند./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات